Menu

PS5 Showcase Event | با تریلر جذابی از عنوان Hogwarts Legacy رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، از بین تمام بازی‌هایی که احتمال داشت در جدیدترین رویداد کنسول PS5 شرکت Sony ظاهر شوند، کمتر کسی فکر می‌کرد که جدیدترین عنوان نقش‌آفرینی استودیوی Avalanche با نام Hogwarts Legacy که با حال و هوای مجموعه‌ کتاب‌های هری پاتر در حال توسعه است رونمایی شود. با این وجود، اولین تریلر بازی در این رویداد به نمایش درآمد تا همگان را غافلگیر کند. سفر به مدرسه‌ی جادویی هاگوارتز در سده‌ی 1800 و خطرات زیادی که بازیبازان در نقش جادوگران جدید تجربه خواهند کرد می‌تواند علاوه بر طرفداران این سری، هر بازیبازی را برای خرید و تجربه‌ی آن وسوسه کند.

توجه به جزئیات دنیای هری پاتر و به خصوص هاگوارتز و فضای جادویی آن در تریلر به نمایش درآمده کاملا مشهود است. از جزئیات این تجربه می‌توان به مرتب سازی کلاه، حضور در کلاس‌ها و یادگیری طلسم‌های مختلف که تنها کمی از موارد موجود در تریلر است اشاره کرد. طبق ویدیوی منتشر شده طولی نخواهد کشید که بازیکن درگیر جنگ می‌شود و موجودات وحشتناک بی‌شماری از جمله اژدها برای نبرد با وی در صحنه حضور دارند. وجود مقدار زیادی از معماهای مختلف و مکان‌های متنوعی برای اکتشاف نیز قابل توجه است. در این بین محیط‌های بازی نیز با جزئیات بسیار خوب خود هر بازیبازی را به تحسین وا میدارد.

Hogwarts Legacy در حال حاضر قرار است در سال 2021 عرضه شود. این عنوان قطعا برای PS5 عرضه خواهد شد اما احتمال می‌رود برای کنسول های نسل بعدی Microsoft و رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود.

حال شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD-دانلود با کیفیت FHD

تماشا به صورت تمام صفحه