Menu

PS5 Showcase Event | تریلر فوق‌العاد جذاب و گیم‌پلی از بازی Final Fantasy XVI

به گزارش پردیس‌گیم، Square Enix در مراسم PS5 Sony showcase کاملاً تأثیرگذار بود و بازی Final Fantasy 16 را اعلام کرد و اولین تریلر خود را به نمایش گذاشت. این بازی اختصاصی کنسول PS5 است و همچنین برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود اما آنچه ما را تحت تأثیر قرار داد این بازی‌است که چقدر خیره کننده به نظر می‌رسد. این بازی ممکن است دنباله Final Fantasy 14 نیز باشد – به این دلیل است که Naoki Yoshida تهیه کننده تایید شده است که تهیه کننده Final Fantasy 16 است.

هیروشی تاکای، که همچنین در Final Fantasy 14 به همراه The Last Remnant کار کرده است، به عنوان کارگردان تایید شده است. یوشیدا فاش کرد که این سری "شامل جنگ و صحنه‌های برش خورده در زمان واقعی است." وی همچنین اظهار داشت که این عنوان "اما بخشی از آنچه تیم ما از ابتدای توسعه این بازی، یک بازی کاملاً جدید Final Fantasy به دست آورده است."

تاکای متذکر شد که، "اگرچه ما هر روز با تمام توان بر روی این پروژه کار می‌کنیم ، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانیم آن را به دست شما برسانیم." اطلاعات بزرگ بعدی نشان می‌دهد که در سال 2021 این اتفاق می‌افتد و ما شاهد عرضه بازی هستیم، فارغ از هر چیز باید ارزش انتظار را داشته باشد.

دانلود با کیفیت SD-دانلود یا کیفیت HD-دانلود با کیفیت FHD

تماشا به صورت تمام صفحه

یوشیدا همچنین اشاره کرد که تیم سازنده چیز‌های زیادی را برای Final Fantasy 14 نیز ذخیره کرده است. آیا این می تواند به معنای گسترش جدیدی در انتظار باشد؟ شاید یک نسخه PS5 برای بازی منتشر شود؟ زمان مشخص خواهد شد، بنابراین برای جزئیات بیشتر با پردیس‌گیم همراه باشید.