Menu

بازی Horizon Forbidden West به همراه چند بازی دیگر برای PS4 نیز عرضه می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم ، این خبر کمی تعجب آور و صد البته هیجان‌انگیز است. سونی فاش کرده است که برخی از انحصاری‌های مهم آینده آن‌ها که قبلا برای PS5 اعلام شده بودند‌، نسخه‌های بین نسلی هستند. اگرچه این اطلاعات در نمایشگاه PS5 اخیر ذکر نشده بود، مدیر عامل پلی استیشن جیم رایان همین موضوع را در یک پست وبلاگ منتشر شده در بلاگ پلی استیشن فاش کرد.

عناوین جذاب Horizon Forbidden West و همچنین Sackboy: A Big Adventure برای کنسول‌های PS5 و PS4 منتشر خواهند شد، در حالی که این اتفاق پیش از این نیز برای بازی جذاب Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تایید شده بود. در کنسول PS5، این بازی‌ها از SSD برای زمان بارگذاری سریعتر، کنترلر DualSense برای بازخورد لمسی و ویژگی‌های با استفاده از محرک‌های سازگار استفاده می‌کنند و از تصاویر بهتری برخوردار خواهند بود‌، اما هنگام انتشار برای PS4 نیز عرضه می‌شوند و قابل پشتیبانی هستند.

رایان همچنین نوشت: "علاوه بر این ، ما می‌دانیم که طرفدارن وگیمر‌های کنونی PS4 در زمان‌های مختلف به PS5 منتقل خواهد شد و ما خوشحالیم که نسخه‌های PS4 برخی از انحصاری‌های خود را برای آنان نیز اعلام می‌کنیم." "Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Sackboy A Big Adventure و Horizon Forbidden West نیز در PS4 ارائه می‌شود. در حالی که این سه بازی برای استفاده از PS5 و ویژگی‌های منحصر به فرد نسل بعدی آن مانند کنترل سرعت فوق العاده SSD و کنترلر‌های DualSense طراحی شده‌اند‌، دارندگان PS4 نیز می‌توانند از این بازی‌ها هنگام راه اندازی لذت ببرند. "

Sackboy: A Big Adventure نیز عنوانی است که برای PS5 تأیید شده است، به این معنی که 22 آبان سال جاری برای هر دو کنسول PS4 و PS5 عرضه می‌شود

علاوه بر این، تمام این بازی‌های بین نسلی اول شخص در صورت خرید دیجیتالی یا فیزیکی، امکان به روزرسانی رایگان نسخه‌های PS5 را دارند.