Menu

قیمت برخی از بازی‌های PS5 مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم ، خب، این روز هیجان انگیز پر خبر تمومی ندارد. نه تنها سرانجام و بالاخره، تاریخ عرضه و قیمت Sony’s PS5 به صورت رسمی مشخص شد، بلکه عناوین زیادی داریم که می‌توانیم از زمان راه اندازی انتخاب کنیم. اما، خب، ممکن است متوجه شوید که همه چیز خوب نیست، زیرا یک موردی که پس از آن تأیید شد این است که سونی در افزایش قیمت نسل بعدی پیشگام است.

از طریق وبلاگ رسمی PlayStation ، سونی جزئیات خط راه اندازی آینده و همچنین جنبه‌های مختلف سیستم را شرح داد. چیزی که در اینجا متوجه خواهید شد این است که همه عناوین استودیو‌های داخلی 10 دلار افزایش قیمت دارندکه با این حساب قیمت هر بازی به 69.99 دلار یا معادل آن 79.99 یورو می‌رسد. البته به استثنای بازی Spider-Man: Miles Morales ، اما ما همچنین قبلا می‌دانستیم که این یک توسعه مستقل است تا یک عنوان خرده فروشی کامل به عنوان بین نسلی بودن و Sackboy: A Big Adventure با 10 دلار کمتر ، اما باید اشاره کرد که یک عنوان بین نسلی نیز هست. عناوین انحصاری PS5 نسل بعدی نیز همین قیمت را دارند. فقط عناوین نسل بعدی با همین قیمت عرضه می‌شوند.

سونی پس از Activision با Call of Duty و 2K با NBA 2K21 ، جدیدترین ناشری است که عناوین نسل بعدی خود را مشخص کرده است. در حالی که هنوز باید بررسی شود که آیا قیمت جدید استاندارد است یا خیر، با تعیین یکی از دارندگان سیستم عامل و همچنین رهبران بازار‌، انتظار می‌رود بقیه به دنبال آن باشند. PS5 در 22 آبان در کنار این بازی‌های تازه قیمت گذاری شده عرضه می‌شود.

ps5 showcase

تعدادی از بازی های روز عرضه پلی استیشن 5 مشخص شد:

Astro's Playroom – نصب شده برروی تمامی نسخه های پلی استیشن 5
Demon's Souls – 70 دلار
Fortnite – رایگان
Destruction All-Stars – 70 دلار
Marvel's Spider-Man: Miles Morales – 50 دلار
Marvel's Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition- شامل ریمستر اسپایدر من 2018 با قیمت 70 دلار
Sackboy: A Big Adventure – 60 دلار
Devil May Cry 5: Special Edition – به صورت دیجیتالی