Menu

پوشش زنده‌ی مراسم جدید SONY با محوریت PS5 در پردیس‌گیم | لینک دانلود مراسم قرار گرفت

بالأخره زمان موعود فرا رسید. سونی امشب ساعت 00:30 قرار است به مدت حدوداََ 40 دقیقه درباره‌ی بازی‌های هنگام‌عرضه‌ی PS5 و فراتر، صحبت کند و این شامل بازی‌های استودیوهای داخلی و خارجی می‌شود. سونی چیزی در خصوص اعلام قیمت یا تاریخ عرضه‌ی کنسول اعلام نکرد، اما بدون شک بهترین زمان برای ارائه‌ی آن اطلاعات می‌باشد.

ps5 showcase

احتمالاً اطلاعات تازه‌ای در خصوص بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به دست آوریم چرا که بازی هنگام عرضه‌ی PS5 به شمار می‌رود. همچنین طرفداران مشتاق اطلاعات تازه‌ای از Demon’s Souls remake می‌باشند. شاید شاهد بازی‌های جدید و عناوين مورد انتظاری چون سایلنت هیل نیز باشیم.

از چه طریق می‌توانم مراسم را بصورت زنده تماشا کنم؟

مراسم بصورت زنده از طریق سایت پردیس‌گیم قابل مشاهده می‌باشد. برای تماشای زنده، معمولاً یک ساعت پیش از آغار لینک پخش مستقیم در دسترس قرار می‌گیرد و ما آن را در همین جا قرار می‌دهیم.

پردیس لینک دانلود مراسم را قرار خواهد داد؟

لینک دانلود مراسم، معمولا دقایقی پس از پایان در دسترس قرار می‌گیرد اما لینک‌هایی که بصورت زودهنگام منتشر می‌شود، تنها در ظاهر کیفیت HD و FULL HD دارند و در اصل هیچکدام کیفیت واقعی را ارائه نمی‌دهند. به همین دلیل مانند گذشته ما کیفیت را به سرعت ترجیح می‌دهیم و لینک دانلود مراسم را تنها در زمانی قرار می‌دهیم که نسخه‌های با کیفیت آن‌ها منتشر شود. پیش‌بینی ما قرارگیری لینک دانلود مراسم "حداکثر" 5 ساعت پس از پایان آن است.

به‌روزرسانی: طبق قولی که داده بودیم لینک دانلود مراسم به صورت کامل را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان قرار دادیم. شایان ذکر است که تمام تریلرها در کانال رسمی پردیس‌گیم در نماشا نیز قرار دارند و از آنجا نیز قابل مشاهده هستند. هم‌چنین همکاران عزیز به زودی تمام تریلرها را همراه با اطلاعات تکمیلی در سایت برایتان قرار خواهند داد.

دانلود با کیفیت SD -دانلود یا کیفیت HD- دانلود با کیفیت FULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

در آخر اگر پیشنهاد و یا درخواستی در مورد روند پوشش این رویداد دارید، لطفا در بخش نظرات آنرا با ما به اشتراک بگذارید.