Menu

تماشا کنید : تریلر بازی Paper Beast: Folded Edition، به همراه تاریخ عرضه

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، عنوان Paper Beast ساخته Pixel Reef یکی از عناوین زیبا و و جذاب VR است. اما اگر سخت افزار VR ندارید، خبر خوبی وجود دارد – توسعه دهنده این بازی عنوان جدید Paper Beast: Folded Edition را معرفی کرده است که بدون استفاده از VR قابل پخش است. این بازی در تاریخ سه شنبه، ۲۹ مهر برای رایانه‌های شخصی از طریق Steam و بعداً برای کنسول PS4 نیز ارائه می‌شود.

بازی Paper Beast ورود به یک اکوسیستم عجیب و غریب جایی که موجوداتی کاغذی سلطنت می‌کنند، رجوع می‌کند. همراه با موجودات مختلف، مناظر را مرور می‌کنید و سعی می‌کنید رمز و رازهای مختلف آن را درک کنید. این کار با گیم پلی مبتنی بر فیزیک انجام می‌شود و محیط خلق شده درون بازی، از گونه‌های مختلفی که وجود دارد مطابق با رفتار کاربر به آن پاسخ خواهد داد.

یکی از امتیازات بزرگ فروش این است که این عنوان از طرف Eric Chahi ارائه شده است، وی آثار کلاسیک ماجراجویانه‌ای مانند Another World و Heart of Darkness را خلق کرده است. همراه با حالت ماجراجویی‌، یک حالت جهان‌باز برای کاوش آزاد بیشتر در پیرامون بازی نیز وجود دارد. تریلر منتشر شده از این بازی را میتوانید انتهای این مطلب از پردیس‌گیم مشاهده کنید همچنین در هفته‌های آینده با منتشر شدن جزئیات بیشتر از این بازی همراه ما باشید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه