Menu

گزارش: احتمالا یکی از سوپرایزهای سونی برای رویداد این هفته مشخص شد؛ Project Athia از نظر بصری شگفت‌انگیز خواهد بود

با توجه به یک‌سری شایعات، سونی در رویدادی که روز 27 شهریور ماه برگزار می‌شود، از بازی Final Fantasy XVI رونمایی می‌کند که در انحصار PS5 خواهد بود. شایعات دیگری هم حاکی از آن هستند که این بازی با یک موتور شناخته شده ساخته می‌شود بنابراین فرایند توسعه آن سریع‌تر و روان‌تر از نسخه‌های قبلی این فرانچایز بزرگ پیش می‌رود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، ادیتور ارشد سایت VG247 در انجمن ResetEra راجع به برخی از پروژه‌های آینده شرکت Square Enix صحبت کرد. او می‌گوید برای ساخت Final Fantasy XVI از یک موتور شناخته شده و امتحان شده استفاده می‌شود که احتمالا موتور Unreal 4 است. Square Enix از Unreal 4 برای ساخت نسخه بازسازی شده Final Fantasy VII و Kingdom Hearts III استفاده کرده بود. اما از آن طرف Project Athia با فناوری‌های جدید ساخته می‌شود و از نظر بصری شگفت‌انگیز خواهد بود.

به همین دلیل هم بود که Project Athia در رویداد سونی برای خرداد ماه نمایش داده شد چون آن‌ها می‌خواستند تا حد امکان بازی‌هایی را نشان دهند که به شکل بهتری نمایان‌گر توانایی‌های فنی PS5 هستند.

طبق شایعات قرار بود Final Fantasy XVI در همان رویداد خرداد ماه معرفی شود اما برنامه‌ها تغییر کرد و احتمالا این هفته بالاخره از آن نمایشی پخش خواهد شد. نکته جالب توجه اینجاست که شینجی هاشیموتو، مدیر برند Final Fantasy و تهیه کننده بسیاری از بازی‌های این سری، توئیت سونی برای اعلام زمان برگزاری رویداد جدید PS5 را بازتوئیت (Retweet) کرده است.

همچنین سازندگان Final Fantasy XIV اعلام کرده‌اند مراحل پیش‌تولید پروژه جدید آن‌ها به اتمام رسیده و برای بازی معرفی نشده خود نیروهای جدید استخدام می‌کنند که احتمالا همان Final Fantasy XVI است.