Menu

اطلاعات جدیدی از بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، ماه گذشته، استودیوی چینی Game Science با انتشار اخباری در مورد بازی اکشن و نقش‌آفرینی Black Myth: Wukong با یک ویدیوی گیم پلی گسترده، همه را غافلگیر کرد که بلافاصله با استقبال فراوانی رو به رو شد گسترده شد. از مبارزات گرفته تا تصاویر خیره کننده، در کل آنچه که از آن دیده‌ایم بازی کاملاً چشمگیر و جذاب به نظر می‌رسد و گرچه به نظر می‌رسد هنوز راه زیادی تا زمان عرضه مانده است که قبل از انتشار واقعی آن مشخص شود و ما بفهمیم که آیا محصول نهایی نیز به همین خوبی که دیده می‌شود خواهد بود یا خیر باید بیشتر منتظر بمانیم. و اما خبر خوش به عنوان اولین برداشتی که از این بازی ایجاد شد، جزئیات جدیدی در مورد بازی آشکار شده است.

Feng Ji ، تولید‌ کننده بازی در گفتگو با IGN اظهار داشت که : Black Myth: Wukong حداقل 15 ساعت بازی بازیکنان برای تکمیل مراحل نیاز دارد. علاوه بر این، سازنده همچنین گفت که برای اطمینان از اینکه "بازیکنان در طول مدت زمان بازی "هیجان زده" هستند، تیم Game Science اطمینان حاصل می‌کند که از نظر دشمنان و حریفان، تنوع بسیار زیادی داشته باشد. در حال حاضر، این تیم قصد دارد بیش از 100 دشمن و هیولای منحصر به فرد در بازی حضور داشته باشند.

بازی Black Myth: Wukong در حال حاضر برای کنسول‌های نسل بعدی و رایانه‌های شخصی در حال ساخت و توسعه است، اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. توسعه دهندگان گفته‌اند که آن‌ها می‌خواهند بازی را در مدت زمان معقولی عرضه کنند، اما چیز خاصی را برای این منظور بیان نکرده‌اند. در آینده با انتشار اخبار جدید از این بازی و سایر بازی‌ها همراه پردیس‌گیم باشید.