Menu

ایکس‌باکس و دالبی قرار است گیمینگ را در نسل بعد بازتعریف کنند

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت دالبی (Dolby) که بیشتر برای فناوری‌های پیشگام در صدا معروف است، به تازگی از همکاری خود با مایکروسافت پرده‌برداری کرده است. کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت یعنی Xbox Series X و برادر کوچکترش Xbox Series S قرار است در هنگام عرضه (لانچ) از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی کنند.

جهشی فرای صدای فراگیر (Surround)


دانلود

تماشا به صورت تمام صفحه

دالبی اتموس شما را به درون بازی خواهد کشاند به گونه‌ای که انگار شما وارد میدان نبرد شده باشید. با بهره‌گیری از این فناوری احساس خواهید کرد که بازی زنده شده است. کیفیت صدایی بهتر، عمیق‌تر و فراگیرتر را تجربه کنید. به همه‌ی این‌ها صدایی شفاف و واضح را نیز اضافه کنید که مو بر تن شما سیخ می‌کند. به لطف این فناوری در بازی‌های رقابتی و چندنفره‌ دیگر در کمین دشمنان نیفتید و صداهای اطرافتان را با دقتی بالا تشخیص دهید. شما می‌توانید این فناوری را بر روی هر هدفونی فعال کنید و یا در صورت برخورداری از تلویزیونی با قابلیت دالبی اتموس، تمام اتاقتان را از صدای فراگیر مملو کنید. شایان ذکر است که این فناوری بر روی soundbar و سینمای خانگی (home theater) نیز قابلیت فعال‌سازی دارد.

با دالبی ویژن (Dolby Vision) دید بهتری داشته باشید


دانلود

تماشا به صورت تمام صفحه

با بهره‌گیری از فناوری دالبی ویژن شما از کیفیتی بسیار واقعگرایانه‌ و طبیعی برخوردار خواهید شد. روشنایی، وضوح، شفافیت و کیفیت رنگی حتی فرای بازی‌های HDR. دنیای بازی‌ها را آنطور که باید ببینید.

خودتان را برای روشن‌ترین و تاریک‌ترین لحظات آماده کنید. تا 40 برابر روشنایی بیشتر و 10 برابر سیاهی غلیظ‌تر، انفجارهایی آتشین و سیاهی فضای خارج از جو را به چشم ببینید.

با پشتیبانی از گستره‌ی رنگی تا 12 بیت، رنگ‌هایی پویا و باورپذیر را تجربه کنید. چیزهایی که پیش از این قادر به تشخیصشان نبودید را به لطف رنگ‌های بیشتر، بافت‌های با کیفیت‌تر و سایه‌های واقعی‌تر تجربه کنید. دیگر نیازی اندازه‌ی تصویرتان را تنظیم کنید چرا که دالبی ویژن این کار را برای شما به صورت خودکار انجام خواهد داد و شما همیشه تصویر کامل را می‌بینید. دالبی ویژن از سال 2021 برای در دسترس قرار خواهد گرفت.

خب دوستان نظر شما چيست؟ این فناوری‌ها را چگونه دیدید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.