Menu

توسعه‌ دهنده بازی The Gunk، دلیل انحصاری ایکس باکس بودن این بازی را توضیح می‌دهد، برنامه‌ای برای عرضه در پلی‌استیشن و سوییچ وجود ندارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، استودیو بازی ‌سازی Image and Form Games به لطف ساخت چند بازی مستقل در سری SteamWorld خود را به عنوان یکی از بهترین توسعه دهندگان بازی‌های مستقل در صنعت بازی‌ سازی معرفی کرده‌ است. اما اثر بعدی آن‌ها، عنوانی متفاوت‌ و بلندپروازانه‌تر از ساخته‌های گذشته است. بازیی با نام The Gunk یک اکشن ماجراجویی سوم‌شخص است که از زمان رونمایی اولیه خود، مورد توجه کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است.

با وجود اینکه، این بازی به عنوان انحصاری کنسول Xbox تأیید شده است و بسیاری را به این فکر می‌اندازد که چرا سازنده چنین تصمیمی گرفته است و آیا The Gunk در نهایت در کنسول‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد یا خیر. اینها سوالاتی بودند که اخیراً در مصاحبه‌ای برای کارگردان بازی Ulf Hartelius ارسال کردیم و پاسخهای جالبی گرفتیم.

او به ما چنین گفت که : "با توجه به اینکه The Gunk یک گام بزرگ رو به جلو برای استودیو Image and Form Games است ، آن‌ها می‌خواهند "یک شریک قوی" پیدا کنند."

وی ادامه داد: "از آنجا كه ساخت این بازی برای ما گام بلندی است، ما می‌دانستیم كه می‌خواهیم شریك قوی برای خود پیدا كنیم و مایكروسافت از اولین صحبت‌های ما در مورد این بازی هیجان زده بود."

اما آیا عنوان The Gunk سرانجام راه خود را برای عرضه در پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ نیز پیدا خواهد کرد؟ اینطور به نظر نمی‌آید وقتی ما از Hartelius همین سوال را پرسیدیم، او پاسخ داد: "متأسفانه نه."

البته ، هر اتفاقی ممکن است برای تغییر برنامه‌ها رخ دهد و The Gunk موفق شود راهی برای کنسول‌های غیر Xbox پیدا کند اما همانطور که اکنون به نظر می‌رسد، بازیکنان کنسول فقط قادر به تجربه این بازی در Xbox هستند.

بازی The Gunk قرار است در سپتامبر 2021 مصادف با شهریور ۱۴۰۰ برای کنسول‌های Xbox Series X ، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه شود.