Menu

تماشا کنید : تریلر جدید Crash Bandicoot 4: It’s About Time از نسخه دموی بازی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، بازی Crash Bandicoot ماه آینده با شروع Crash Bandicoot 4: It's About Time دنباله‌ای کامل از سه گانه اصلی را دریافت خواهد کرد. با این حال، کسانی که بازی را بصورت دیجیتالی پیش خرید می‌کنند، در تاریخ چهارشنبه، ۲۶ شهریور به یک نسخه نمایشی دمو قابل توجه دسترسی پیدا می‌کنند. تریلر جدید آنچه بازیکنان انتظار دارند را به نمایش می‌گذارد.

دو شخصیت قابل بازی حضور دارند – Crash Bandicoot و Neo Cortex – که شخصیت اول به Snow Way Out و Dino Dash دسترسی دارد. و شخصیت دوم نسخه جایگزینی برای مرحله Snow Way Out را تجربه خواهد کرد که به لطف سبک بازی منحصر به فرد Cortex متفاوت عمل می‌کند. دو ماسک جدید کوانتومی نیز با کنترل زمان Kupuna-Wa و مرحله بندی اشیاء با نام Lani-Loi در دسترس خواهد بود.

عنوان Crash Bandicoot 4: It's About Time در تاریخ جمعه، ۱۱ مهر برای کنسول‌های Xbox One و PS4 منتشر می‌شود. همراه با حضور شخصیت‌های Crash ، Coco و Cortex ، توسعه دهنده بازی Toys for Bob همچنین شخصیت قابل بازی دیگری با نام Tawna را تأیید کرد. این یک نسخه جهانی جایگزین است که در آن او به عنوان قهرمان تصور می‌شود اطلاعات تکمیلی در مورد این شخصیت را می‌توانید از این خبر (شخصیت جدیدی برای بازی CRASH BANDICOOT 4: IT'S ABOUT TIME معرفی شد) در پردیس‌گیم بخوانید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه