Menu

بازی Borderlands 3 در راه Xbox Series S, Xbox Series X و PS5

به گزارش پردیس‌گیم، Gearbox Software به تازگی اطلاعات جدیدی در خصوص بازی محبوب Borderlands 3 به اشتراک گذاشته است. این بازی قرار است برای PS5, Xbox Series X و Xbox Series S در دسترس قرار گیرد. بازیکنانی که نسخه‌ی نسل هشتمی را داشته باشند یک ارتقاء رایگان دریافت خواهند کرد. پیشرفت شما در بازی و محتواهایی که خریداری کرده‌اید به نسخه‌ی نسل بعدی منتقل خواهند شد.

بخش داستانی و تک‌نفره‌ی بازی قرار است در کنسول‌های Xbox Series X و PS5 از کیفیت 4K و نرخ فریم 60 پشتیبانی کند. همچنین شما می‌توانید بر روی کنسول‌های نسل بعدی بازی را به صورت split-screen co-op با حداکثر 3 بازیکن دیگر تجربه کنید. اما بر روی کنسول‌های نسل حاضر یعنی PS4 و Xbox One، بازیکنان می‌توانند از split-screen دو نفره لذت ببرند. اگر این برای شما کافی نیست قابلیت بازی بین پلتفرمی نیز قرار است در سال 2021 میلادی به بازی اضافه شود.

و اما در خصوص محتواهای جدید، یک حالت بازی جدید، یک درخت مهارت جدید برای هر یک از Vault Hunterها، و یک Action Skill جدید قرار است به بازی اضافه شود. این محتویات قرار است در قالب یک DLC پولی تا پایان سال میلادی در دسترس قرار گیرند. همچنین این‌که تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نسل بعدی بازی هنوز مشخص نشده است.

خب دوستان نظر شما چیست؟ از طرفداران مجموعه‌ی Borderlands هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.