Menu

به نظر می‌رسد که سونی یک برنامه‌ی ویژه برای رویداد PAX Online تدارک دیده است

به گزارش پردیس‌گیم، یک هفته‌ی دیگر گذشت و ما هنوز از تاریخ عرضه و قیمت نهایی PS5 بی اطلاع هستیم. اما به لطف اطلاعات تازه، به نظر می‌رسد که این شرایط در هفته‌ی پیش رو قرار است تغییر کند. وبسایت Push Square با تیزبینی متوجه شد که سونی یک برنامه‌ی ویژه برای رویداد PAX Online تدارک دیده است اما هیچ اطلاعاتی درباره‌ی جزئیات این برنامه در دسترس نیست. این رویداد قرار است در تاریخ شنبه 29 شهریور ماه برگزار شود به عبارت دقیق‌تر ساعت 3:15 دقیقه‌ی بامداد شنبه. در حال حاضر تنها اطلاعات موجود اسم این برنامه‌ی ویژه می‌باشد که از آن به عنوان "Sony Holder" یاد شده است.

بدون شک با توجه به حساسیت موضوع و اشتیاق طرفداران، نزدیک‌ترین حدس این است که این برنامه به PS5 اختصاص خواهد داشت. اما هر چه که باشد توجه کنید که به طور قطع به یقین اینجا آن رویدادی نیست که سونی برنامه‌های اصلی PS5 را از جمله تاریخ دقیق عرضه و قیمت کنسول و چیزهای کَلان را اعلام کند. شاید بپرسید چرا؟ خُب، تاریخ و ساعت برگزاری برای همچین اتفاق بزرگی به شدت عجیب و غیر معمول است، تقریباً هیچ شرکت بزرگی اخبار و برنامه‌های کَلانش را در بعد از ظهرهای جمعه(به وقت محلی آنجا) یعنی دقیقاً قبل از فرارسیدن تعطیلات آخر هفته، اعلام و رونمایی نمی‌کند.

ps5

با این وجود و با تمام این تفاسیر شاید این نمایش قرار است یک رویداد تکمیلی برای مراسم اصلی باشد که قرار است در روزهای آینده شاهدش باشیم، و احتمالاً به همین دلیل است که جزئیات این رویداد مخفی شده است. صرفنظر از برنامه‌های سونی برای PAX Online به نظر می‌رسد که این هفته شاهد اطلاعات جدیدی از سونی باشیم مخصوصاً با توجه به این‌که مایکروسافت دست‌های خود را رو کرده است و ما شاهد قیمت‌گذاری و تاریخ دقیق عرضه کنسول‌های آن‌ها بودیم. با این‌که ما اخبار جدیدی از جانب افراد مطلع در این خصوص نداریم، اما بدون شک روزهای آینده قرار است شاهد شکسته شدن طلسم اعلام نکردن قیمت و تاریخ عرضه توسط سونی باشیم.

خب دوستان نظر شما چیست؟ پیش‌بینی شما از قیمت و تاریخ عرضه‌ی PS5 چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.