Menu

تاریخ برگذاری و میزبانان مراسم New York Game Awards 2021 مشخص شدند

به گزارش پردیس‌گیم، پس از این‌که در مراسم قبلی جایزه‌ی "افسانه" را از New York Game Awards دریافت کرده بود، رجی (Reggie Fils-Aime) که از جمله‌ی نمادهای هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود، قرار است در مراسم آینده‌ به عنوان میزبان ایفای نقش کند. البته رجی در این امر تنها نیست و آقای هارولد گولدبرگ (Harold Goldberg) که از مؤسسان انجمن منتقدان بازی‌های ویدئویی نیویورک می‌باشد نیز ایشان را در میزبانی همراهی می‌کنند.

این مراسم قرار است در تاریخ سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه برگزار شود و به مانند دیگر مراسم اخیر به صورت کاملاً آنلاین برگزار خواهد شد. افراد بزرگی از هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی قرار است در این مراسم به نوعی حاضر باشند که موجب شگفتی بازی‌دوستان قدیمی و جدید خواهد شد. رجی با اشتیاق این را نیز افزود که این مراسم به شدت تماشایی خواهد بود و قرار است جوایزی به بهترین‌های حوزه‌ی بازی در سال 2020 اهدا شود و از آن‌ها تجلیل به عمل آید.

گولدبرگ نیز در تکمیل صحبت‌های رجی اعلام کرد که خبرهای بزرگی درباره‌ی Legend Award یعنی همان جایزه‌ای که به افراد افسانه‌ای حوزه‌ی بازی اهدا می‌شود، در راه است. اطلاعات تکمیلی در این خصوص و برنامه‌های کامل این مراسم در ادامه‌ی راه اعلام خواهد شد.

خب دوستان نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.