Menu

ساخت عنوان Star Wars: Squadrons به پایان رسید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، طرفداران دنیای Star Wars و سری‌بازی آن با موفقیت سال گذشته‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order توانسته‌اند از تجربه‌ی یک عنوان با کیفیت در کهکشانی بسیار دور لذت ببرند. سال 2020 نیز برای این طرفداران بازگشت دیگری به این سری با بازی Star Wars: Squadrons خواهد داشت، که اکنون توسعه‌ی آن تکمیل شده و تقریباً یک ماه تا انتشار آن فاصله داریم و قرار است تجربه‌ای نزدیک به واقعیت در نبردهای درون فضا را در اختیار بازیبازان قرار دهد.

کارگردان بازی Star Wars: Squadrons، ایان فریزیر، طی پیامی در توییتر اعلام کرد که این عنوان که قرار است در اوایل ماه اکتبر عرضه شود اکنون رسما گلد شده است. به طور کلی می‌توان گفت اصطلاح "گلد شدن" در صنعت گیمینگ به این معنی است که مراحل ساخت و توسعه‌ی یک عنوان به پایان رسیده است و در حال آماده‌سازی برای مراحل نهایی تولید و انتشار خود است.

بازی Squadrons برای اولین بار در اوایل سال جاری توسط EA رونمایی شد و ساخت و توسعه‌ی آن را نیز استودیوی Motive بر عهده داشته است. در مقایسه با جدیدترین عناوین عرضه شده در این سری مانند Star Wars Battlefront II و Jedi: Fallen Order ، عنوان Squadrons یک تجربه با مقیاس کوچکتر است که به طور خاص بر روی نبردهای هوایی و به حالت اول شخص متمرکز است.

طبق اطلاعاتی که از بازی منتشر شده است، بازیکنان قادر خواهند بود با تعدادی سفینه برجسته‌ی جهان Star Wars مانند X-Wing ، Y-Wing ، TIE Fighter و موارد دیگر در ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف پرواز کرده و با دشمنان به نبرد بپردازند. در کنار یک بخش تک نفره مبتنی بر داستان بازی، Squadrons همچنین از یک حالت چند نفره با قابلیت کراس‌پلی بین بازیکنان دیگر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی برخوردار است. علاوه بر این، این بازی همچنین از VR در PS4 و PC پشتیبانی می کند، و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از کابین خلبان سفینه‌ی جنگی خود نبردها را هدایت کنند.

Star Wars: Squadrons برای پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One و PC در 2 اکتبر 2020 منتشر خواهد شد و هنوز هیچ اطلاعاتی از عرضه‌ی احتمالی این عنوان بر روی کنسول‌های نسل بعدی منتشر نشده است.