Menu

شایعه: تاریخ انتشار کنسول PS5 از سوی یک خرده فروشی لو رفت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt به تازگی تاریخ عرضه و انتشار کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 توسط یک خرده فروشی لو رفته است.

در حالی که شرکت Microsoft قیمت، تاریخ عرضه و همچنین تاریخ آغاز پیش خرید کنسول‌های بازی نسل 9امی‌اش یعنی کنسول Xbox Series X و کنسول Xbox Series S را چند روزی می‌شود که با طرفداران به اشتراک گذاشته است اما شرکت Sony همچنان در سکوت خبری به سر می‌برد و اطلاعاتی با طرفداران و منتظران کنسولش به اشتراک نمی‌گذارد اما اکنون اطلاعاتی از سوی یک خرده فروشی منتشر شده است که میتواند تاریخ و روز انتشار کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 را با طرفداران و منتظران این کنسول به اشتراک گذاشته باشد.

به تازگی کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 در درون شعبه‌ی انگلیس فروشگاه Amazon برای عرضه و انتشار در تاریخ 19 نوامبر 2020 که مصادف می‌شود با 29ام آبان ماهِ سال 1399 لیست کرده است و همچنین Gizmodo نیز اعلام کرده است که لوازم جانبی‌های مختلف کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 در تاریخ 20 نوامبر 2020 که مصادف می‌شود با 30ام آبان ماهِ سال 1399 در درون شعبه‌ی ژاپن فروشگاه Amazon منتشر و عرضه شده و قابل خرید خواهند بود؛ پیش از این نیز گزارشاتی مبنی بر برنامه ریزی شرکت Sony مبنی بر عرضه و انتشار جهانی کنسول بازی نسل 9امی‌شان یعنی کنسول PlayStation 5 در اواسط و میانه‌های ماه نوامبر سال 2020 در فضای مجازی منتشر شده بود که کاملاََ با این تاریخ عرضه‌ی لیست شده برای عرضه و انتشار جهانی کنسول PlayStation 5 و لوازم‌های جانبی‌اش در درون شعبه‌ی انگلیس و شعبه‌ی ژاپن فروشگاه Amazon هماهنگ می‌باشد.

همچنین اخیرا یک خرده فروش انگلیسی با نام SimplyGames نیز اقدام به ارسال ایمیل‌هایی به خریدارانش حاوی پیامی مبنی بر آماده بودن برای پیش خرید کردن کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 به زودی و همچنین احتمال امکان آغاز شدن امکان پیش خرید کردن کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 "در هر روز" کرده است که این نیز میتواند نشانه‌ای دیگر نسبت به نزدیک بودنمان به زمان به پایان رسیدن سکوت شرکت Sony باشد؛ در هر حال باید تمامی اطلاعات و سخنان گفته شده در بالا را به عنوان شایعه در نظر بگیریم و تا انتشار اطلاعات رسمی در این رابطه از سوی شرکت Sony منتظر بمانیم…

کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 در درون بازه‌ی زمانی فصل تعطیلات سال 2020 (Holiday Season 2020) و احتمالاََ در درون ماه نوامبر (آبان – آذر) با قیمتی در حال حاضر نامعلوم در سراسر جهان منتشر و عرضه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 توسط شعبه‌ی انگلیس و شعبه‌ی ژاپن فروشگاه Amazon چیست؟ به نظر شما این‌ها تاریخ‌های صحیح و واقعی هستند؟ به نظر شما کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 چه برچسب قیمتی‌ای خواهد خورد؟ آیا شما کنسول بازی نسل 9امی شرکت Sony یعنی کنسول PlayStation 5 را خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید…