Menu

اپیزود سوم Night City Wire برای عنوان Cyberpunk 2077 معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، استودیو CD Projekt RED اپیزود سوم Night City Wire را برای عرضه در تاریخ جمعه، ۲۸ شهریور، ساعت 9 صبح با جزئیات بیشتر در مورد باندهای مختلف ساکن در Night City بازیCyberpunk 2077 اعلام کرده است. می‌توانید در مورد اتفاقات درون بازی و داستان‌های آن اطلاعات بیشتری را با این به‌ روز رسانی دریافت کنید. این قسمت از Twitch پخش خواهد شد و احتمالاً از ویژه برنامه Night City Wire که در اواخر این ماه در مراسم آنلاینTokyo Game Show 2020 برگزار می‌شود، جدا خواهد بود.

ما طی چند ماه گذشته شاهد تعداد داستان‌های زیادی پیرامون باندهای مختلف حاضر در Night City بوده‌ایم. باند Maelstrom وجود دارد، که از Cybertech برای بهبود خود استفاده می‌کند. باند Voodoo Boys که به عنوان Edgerunners در کشف اسرار Old Net و Blackwall فعالیت می‌کنند. و باند Valentinos، که همه موضوعات پیرامون‌ آن‌ها در مورد برادری و افتخار هستند. به هر حال، V به صورت دوستانه یا خصمانه با این باندها برخورد خواهد کرد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه، ۲۹ آبان برای کنسول‌های Xbox One ، PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین سال آینده برای کنسول‌های نسل جدید PS5 و Xbox Series X ارائه می‌شود اما در سال جاری یک پچ سازگاری برای هر دو کنسول دریافت می‌کند. منتظر انتشار جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده از پردیس‌گیم باشید.