Menu

پخش زنده عنوان NieR در مراسم TGS اعلام شد که شامل اخبار و جزئیات بیشتر است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، فرانچایز NieR عجیب و غریب است، زیرا این عنوان از یک عنوان بسیار جذاب آغاز شد و به نظر می‌رسید که به دلیل دنباله آن، NieR Automata، به طور قطع محبوبیت بیش از اندازه‌ای را کسب کند. این عنوان همچنین تمرکز منحصر به فردی در ارائه داستان بازی پیرامون مراحل مختلف دارد به طوری که با انجام هر مرحله جدید شاهد داستان جدیدتر و بیشتری از بازی برای جلگویری از خسته‌ کننده شدن بازی و همچنین افزایش جذابیت آن هستیم. اکنون وقت آن است که برخی اخبار در مورد کل مجموعه‌ها از TGS ارائه شود.

پخش زنده مستقیم از این بازی همزمان با رویداد TGS اعلام شده است. این مجموعه موارد زیادی داشته است، اما جالب است که به نظر می‌رسد این سری بسیار قابل توجه باشد زیرا ظاهراً برای هر سه عنوان شناخته شده در سری NieR اخبار خواهد داشت: NieR Automata در حال حاضر موجود، بازسازی کننده اولین بازی NieR Replicant و عنوان موبایل آینده Re[in]carnation. همچنین باید اشاره کرد که Replicant اخیراً در تایوان رتبه بندی شده است، بنابراین ممکن است تاریخی برای عرضه آن مشخص شود و ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد عنوان مخصوص موبایل Re[in]carnation نداریم. Automata عنوانی بسیار مرموز است، بنابراین جالب است که ببینیم توسعه‌ دهندگان چه چیزی برای آن بازی دارند.

رویداد TGS 2020 از تاریخ چهارشنبه، ۲ مهر تا ۶ مهر امسال با رویدادهای دیجیتال و به صورت اینترنتی اجرا می‌شود. پخش مستقیم NieR در تاریخ 3 مهر برنامه ریزی شده است.