Menu

تاریخ عرضه‌ی بازی Gears Tactics بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، مایکروسافت به تازگی از تاریخ دقیق عرضه‌ی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S پرده برداری کرده است و حال ما می‌دانیم این کنسول‌ها در تاریخ 20 آبان در دسترس قرار خواهند گرفت. به تبع این موضوع شرکت‌های زیادی نیز تاریخ عرضه‌ی بازی‌هایشان را برای کنسول‌های جدید به روز کردند و معلوم شد عناوین Watch Dogs: Legion, Assassin’s Creed Valhalla, DiRT 5 و Tetris Effect Connected در زمان عرضه‌ی کنسول‌های جدید در دسترس قرار خواهند گرفت. حال بازی Gears Tactics را نیز باید به این فهرست اضافه کنیم.

حساب رسمی این بازی در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر اعلام کرد که این بازی استراتژیک و تاکتیکال که پیش در اختیار کاربران PC قرار گرفته بود، در تاریخ 20 آبان برای Xbox Series X, Xbox Series S و Xbox One عرضه خواهد شد.

بازی Gears Tactics با مخلوط کردن جهان گیرز و عناصر بازی‌هایی چون XCOM توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و نظر مثبت منتقدان و کارشناسان حوزه‌ی بازی را به خود اختصاص دهد.

خب دوستان نظر شما چیست؟ تا اینجای کار عناوین زمان عرضه‌ی کنسول‌های ایکس‌باکس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.