Menu

Microsoft سرانجام به صورت رسمی از تاریخ عرضه و قیمت Xbox Series X رونمایی کرد

ساعاتی پیش Microsoft سرانجام به صورت رسمی اعلام کرد که Xbox Series X، قدرت‌مندترین کنسول نسلِ بعدی این شرکت در تاریخ 10 نوامبر (20 ابان) روانه بازار خواهد شد؛ البته خب همان‌طور که می‌دانید بدون Halo Infinite که قرار بود بزرگ‌ترین بازیِ زمان عرضه‌ی این شرکت باشد.

به گزارش پردیس‌گیم Microsoft امروز از طریق توییتی علاوه بر تاریخ انتشار، قیمت Xbox Series X را نیز مشخص نمود. این کنسول با قیمت 499.99 دلار همراه با کنسولی ارزان‌تر از سوی Microsoft یعنی Xbox Series S با قیمتِ 299.99 دلاری، قرار است پرچمداران غول ردموندی برای نسل نهم کنسول‌های خانگی باشند.

Xbox Series X در هنگام عرضه از طریق برنامه Xbox All Access با پرداخت ماهیانه 35 دلار در 12 کشور در دسترس است. Xbox Series S نیز با قیمت ماهانه 25 دلار از این برنامه پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است هر دوی این برنامه‌ها دارای 2 سال حق اشتراک Xbox Game Pass Ultimate همراه با EA Play خواهند بود.

اکنون که Microsoft سرانجام از قیمت کنسول‌های خود رونمایی کرده، دیگر نوبت Sony است که مشخص کند در تعطیلات امسال PlayStation 5 با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد. همانند Microsoft این شرکت نیز قرار است 2 نسخه کنسول نسل بعدی منتشر کند که یکی از آن‌ها شامل درایو دیسک بوده و دیگر به صورت تمام دیجیتال عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.