Menu

هنوز هم احتمال رایگان شدن تجربه بخش چندنفره بازی‌ها با Xbox Live وجود دارد

جف گراب از VentureBeat در ماه جولای گفته بود تجربه بخش چندنفره بازی‌ها در Xbox Live در آینده رایگان خواهد شد. این یعنی دیگر نیازی نیست برای تجربه آنلاین بازی‌های رایگان (F2P) پولی بپردازید یا برای بخش چندنفره Call of Duty اشتراک Xbox Live Gold بخرید. اما مایکروسافت چندی پیش گفت تغییر خاصی در این زمینه اعمال نشده و شایعات را تکذیب شده دانستیم. با این حال، به‌نظر می‌رسد اعمال تغییرات فقط به تعویق افتاده بودند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، در توئیتر از جف گراب پرسیده شد "چه اتفاقی برای قضیه Xbox Live رایگان افتاد؟" گراب هم در پاسخ گفت: "همان اتفاقی که برای قیمت و تاریخ انتشار Series S، خودِ Series S و اخبار Game Pass افتاد." این پاسخ او بدان معناست که اعمال تغییرات جدید در Xbox Live فقط به تعویق افتاده‌اند و تکذیب نشده‌اند.

زمان مشخص می‌کند که چه اتفافی خواهد افتاد. طبق شایعات، جدا از نمایش Xbox در Tokyo Games Show، یک رویداد دیگر هم برای اواخر ماه جاری توسط Xbox در نظر گرفته شده است. شاید یک رویداد دیجیتالی یا قسمت جدید Inside Xbox برای اعلام و رسیدگی به این موضوعات برگزار شود. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.