Menu

شایعه: Xbox Series X با قیمت 500 دلار روز 20 آبان منتشر می‌شود

به‌نظر می‌رسد دیوارهای بلندی که از اطلاعات حیاتی و مهم Xbox محافظت می‌کردند در حال فروپاشی هستند. ساعاتی پیش ظاهر، قیمت و اطلاعات مربوط به Xbox Series S لو رفتند و مایکروسافت هم در نهایت آن را رسما تایید و معرفی کرد. اکنون Windows Central در گزارشی جدید راجع به قیمت Xbox Series X و تاریخ انتشار آن اطلاعاتی ارائه داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، آن‌ها این گزارش را شب گذشته قبل از اعلام رسمی قیمت Xbox Series S ارائه داده بودند. در این گزارش گفته شده بود Series S با قیمت 300 دلار منتشر می‌شود که همین‌طور هم شد و مایکروسافت آن را رسما تایید کرد. در این گزارش همچنین آمده که Xbox Series X با قیمت 500 دلار وارد بازار خواهد شد. ضمنا Windows Central گفته برنامه مایکروسافت با Xbox All-Access بدین شکل است که ماهانه 25 دلار برای Xbox Series S و 35 دلار برای Xbox Series X در نظر گرفته شده است (خرید اقساطی یکی از کنسول‌های نسل بعدی Xbox).

در این گزارش همچنین گفته شد که مایکروسافت به‌زودی یک رویداد رسانه‌ای برگزار می‌کند (گزارشات قبلی هم به همین موضوع اشاره داشتند) و در آن اطلاعات تکمیلی سخت‌افزاری Series S و زمان انتشار آن را رسما اعلام می‌کنند.

Windows Central همچنین مدعی شد هردو کنسول روز 10 نوامبر (20 آبان) منتشر خواهند شد.