Menu

تماشا کنید: تریلر معرفی Xbox Series S به همراه اطلاعات تکمیلی لو رفت

به گزارش پردیس‌گیم، ساعاتی پیش شاهد تأیید رسمی مایکروسافت در خصوص Xbox Series S بودیم و آن‌ها حتی قیمت آن را نیز مشخص کردند. قرار بود اطلاعات تکمیلی در آینده توسط مایکروسافت اعلام شود اما افشا کنندگان نظر دیگری داشتند. کاربری در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر تریلر رونمایی از کنسول را افشا کرد.

در این تریلر ما کنسول جدید ایکس‌باکس را از زوایای مختلفی می‌بینیم و یک سری آمار و اطلاعات نیز در این ویدئو به نمایش در می‌آید. از جمله اطلاعات به نمایش در آمده می‌توان به وضوح تصویر 1440p، وجود SSD، و کوچک‌تر بودن 60 درصدی نسبت به Xbox Series X اشاره کرد. همچنین گفته شده که این کنسول یعنی Xbox Series S از نرخ فریم تا 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد، به کلمه‌ی "تا" توجه داشته باشید.

xbox series s

از جمله‌ی دیگر اطلاعات حائز اهمیت می‌توان به وجود حافظه‌ی 512 گیگابایتی از نوع NVMe SSD و upscaling تا وضوح 4K برای بازی‌ها، پخش محتوای تصویری با همین کیفیت و پشتیبانی از دایرکت ایکس و فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) اشاره کرد. این کنسول تمام دیجیتالی که فاقد درایو نوری است، دارای قابلیت‌های variable rate shading، variable refresh rate و زمان تأخیر بسیار پائین نیز می‌باشد و از همان معماری ساخت Xbox Velocity Architecture بهره‌مند خواهد بود که کنسول قدرتمند Xbox Series X بر پایه‌ی آن ساخته شده است. اطلاعات تکمیلی‌تر و رسمی از جانب مایکروسافت به زودی اعلام خواهد شد.

جدیدترین شایعات از عرضه‌ی این دو کنسول در تاریخ 10 نوامبر خبر داده‌اند و همچنين قیمت 499 دلاری را برای Xbox Series X پیش‌بینی کرده‌اند، اما هیچکدام از این شایعات تأیید رسمی نشده‌اند.

حال همه‌ی نگاه‌ها به سونی است، چرا که هنوز خبر دقیقی درباره‌ی قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی PS5 ارائه نداده است. شایان ذکر است که یک خرده‌فروشی بازی در بریتانیا گفته است که فردا سونی اخبار جدیدی ارائه خواهد داد. باید منتظر ماند و دید.

ویدئوی معرفی Xbox Series S را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظر شما چیست؟ این مشخصات را چطور دیدید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.