Menu

عنوان Dirt 5 دوباره تاخیر خورد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt و DualShockers به تازگی استودیوی سازنده‌ی سری بازی Dirt یعنی استودیوی Codemasters با انتشار پیامی خبر از تاخیر خوردن دوباره‌ی تاریخ عرضه‌ی جدید ترین نسخه از سری بازی Dirt یعنی عنوان Dirt 5 داده است.

پیام استودیوی سازنده‌ی سری بازی Dirt یعنی استودیوی Codemasters که در رابطه با تاخیر خوردن تاریخ عرضه‌ی جدیدترین نسخه از سری بازی Dirt یعنی عنوان Dirt 5 در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر کرده است به شرح زیر است:

"اکنون عنوان Dirt 5 در تاریخ 6 نوامبر 2020 (که مصادف است با 16ام آبان ماهِ سال 1399) برای کنسول Xbox One، کنسول PlayStation 4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد اما نسخه‌ی مربوط به کنسول Xbox Series X و کنسول PlayStation 5 عنوان Dirt 5 همچنان برای عرضه در تاریخی بعدتر [از تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نسل 8امی] و پیش از پایان یافتن سال 2020 برای این کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

جاده‌ی سفر ما به میزان کمی طولانی‌تر شده است، از این که به همراه ما بخشی از سفر و ماجراجویی‌مان هستید متشکریم."

همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعضای استودیوی سازنده‌ی سری بازی Dirt یعنی استودیوی Codemasters ناراحتی و ناامیدی خود را نسبت به تاخیر خوردن دوباره‌ی تاریخ عرضه‌ی جدید ترین نسخه از سری بازی Dirt یعنی عنوان Dirt 5 ابراز می‌کنند که شما میتوانید در پایین پیام منتشر شده از سوی آنان در شبکه‌ی اجتماعی توییتر را مشاهده کنید:

"ما میدانیم که این (تاخیر خوردن دوباره‌ی عنوان Dirt 5) افتضاح است، جداََ می‌گوییم که ما نمی‌توانیم به اندازه‌ی کافی از همگی شما بابت پشتیبانی و هیجان زدگی‌تان برای عنوان Dirt 5 تشکر کنیم؛ حتی از زمانی که از عنوان Dirt 5 در ماه مِی رونمایی کردیم و همینطور بازخوردهای مثبتی که از نسخه‌ی آزمایشی عنوان Dirt 5 که به صورت محدود در دسترس شما قرار دادیم از شما دریافت کردیم ما را شگفت زده کرده است. خط شروع مسابقه اکنون کمی دورتر است (اشاره به تاخیر خوردن عنوان Dirt 5) اما همچنان به میزان قابل زیادی قابل دیدن است. (اشاره به زیاد نبودن میزان تاخیر عنوان Dirt 5 نسبت به تاریخ انتشار پیشین)"

استودیوی سازنده‌ی سری بازی Dirt یعنی استودیوی Codemasters علت و دلیل این تاخیر را نزدیک‌تر شدن بازه‌ی زمانی عرضه‌ی نسخه‌ی مربوط به کنسول‌های نسل 8امی عنوان Dirt 5 به بازه‌ی زمانی عرضه‌ی نسخه‌ی مربوط به کنسول‌های نسل 9امی این عنوان اعلام کرده است؛ همچنین استودیوی سازنده‌ی سری بازی Dirt یعنی استودیوی Codemasters پیش از این به طور رسمی اعلام کرده بود که افرادی که نسخه‌ی کنسول Xbox One و یا نسخه‌ی کنسول PlayStation 4 عنوان Dirt 5 را چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت فیزیکی خریداری کنند به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ی اضافه‌ای نسخه‌ی کنسول Xbox Series X و یا نسخه‌ی کنسول PlayStation 5 عنوان Dirt 5 را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که کسانی که نسخه‌ی Amplified Edition عنوان Dirt 5 را آن هم فقط به صورت دیجیتالی پیش خرید کرده‌اند قادر خواهند بود تا 3 روز پیش از عرضه و انتشار رسمی و جهانی عنوان Dirt 5 یعنی در تاریخ 3 نوامبر 2020 که مصادف است با 13ام آبان ماهِ سال 1399 به تجربه‌ی عنوان Dirt 5 بپردازند.

عنوان Dirt 5 که پیش از این قرار بود تا در تاریخ 16 اُکتُبر 2020 که مصادف است با 25ام مهر ماهِ سال 1399 برای کنسول Xbox One، کنسول PlayStation 4 و پلتفرم PC منتشر و عرضه شود اکنون پس از خوردن تاخیری با مدت زمانی معادل کمتر از یک ماه قرار است تا در تاریخ 6 نوامبر 2020 که مصادف است با 16ام آبان ماهِ سال 1399 برای کنسول Xbox One، کنسول PlayStation 4 و پلتفرم PC و در سال 2021 برای پلتفرم استریمینگ شرکت Google یعنی Google Stadia به صورت رسمی و در سراسر جهان منتشر و عرضه شود؛ همچنین لازم به ذکر است که عرضه‌ی نسخه‌ی نسل 9امی عنوان Dirt 5 همچنان برای تاریخی نامعلوم و نامشخص اما تا قبل از پایان یافتن سال 2020 و برای عرضه و انتشار بر روی کنسول Xbox Series X و کنسول PlayStation 5 برنامه ریزی شده است.

نظر شما در رابطه با تاخیر خوردن دوباره‌ی عنوان Dirt 5 چیست؟ آیا شما منتظر عرضه و انتشار عنوان Dirt 5 هستید تا به تجربه‌ی این بازی بپردازید؟ آیا شما طرفدار سری بازی Dirt هستید؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.