Menu

رسمی: کنسول Xbox Series S سرانجام معرفی شد؛ کوچک‌ترین Xbox در تاریخ[به‌روزرسانی شد]

به گزارش پردیس‌گیم، پس از کش و قوس‌های فراوان، مایکروسافت سرانجام کنسول دوم خود را برای نسل بعد معرفی کرد. قیمت 299 دلار. این کنسول مورد انتظار که مدت‌هاست شایعات فراوانی درباره آن می‌شنیدیم قرار است بازی‌های نسل بعد را اجرا کند. مایکروسافت قول داده که اطلاعات تکمیلی را به زودی ارائه دهد.

به‌روزرسانی: مایکروسافت با انتشار یک ویدیو تاریخ عرضه‌ی کنسول را مشخص کرد. این تریلر ساعاتی پیش لو رفته بود. تاریخ عرضه‌ی کنسول طبق گمانه‌زنی‌ها همان 10 نوامبر مصادف با 20 آبان اعلام شد. احتمالاً کنسول Xbox Series X نیز در همین تاریخ عرضه شود.

چیزی که توجه همه را جلب کرده است، طراحی انقلابی این کنسول است به گونه‌ای که کوچک‌ترین ایکس‌باکس تاریخ لقب گرفته است. این کنسول جمع و جور قرار است عملکرد نسل 9 را به خانه‌های شما بیاورد.

از این‌ها گذشته مایکروسافت قیمت 499 دلاری Xbox Series X را تأیید نکرد، همچنین شایعه‌ی عرضه‌ی هر دو کنسول در تاریخ 10 نوامبر را نیز تأیید نکرد و این موضوع آتش شایعات درباره‌ی یک مراسم جدید در ماه سپتامبر را داغ‌تر کرد. مایکروسافت اطلاعات سخت‌افزاری این کنسول کوچک یعنی Xbox Series S را اعلام نکرد اما شایعات گذشته از پردازنده‌ی گرافیکی 1.550 گیگاهرتزی و 20 واحد محاسباتی سخن گفته بودند. همچنین مایکروسافت شاید بازی چندنفره در ایکس‌باکس لایو را رايگان اعلام کند، سرویسی که خودشان ابتدا به صورت اشتراکی آن را معرفی کردند. در صورت تحقق این موضوع، حرکت مثبتی خواهد بود.

xbox series s

احتمالات زیادی وجود دارد اما حال با این معرفی مایکروسافت توپ را به زمین سونی انداخت و باید منتظر واکنش یا حرکت احتمالی سونی باشیم. آیا ما شاهد رونمایی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی PS5 خواهیم بود؟ کماکان شایعه‌ی مراسم PS5 در اواسط سپتامبر پابرجاست. منتظر اطلاعات تکمیلی باشید.

تریلر رسمی را در پایین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.