Menu

وبسایت رسمی PS5 در بریتانیا بازه‌ی زمانی عرضه‌ی کنسول را تغییر داد

به گزارش پردیس‌گیم، با وجود این که همه منتظر اعلام تاریخ عرضه‌ی جدید PS5 هستند و به گونه‌ای کاسه‌ی صبرشان لبریز شده، اقدام اخیر وبسایت رسمی PS5 در بریتانیا اوضاع را پیچیده‌تر کرده است. پیش از این سونی اعلام کرده بود که کنسول جدیدشان در بازه‌ی تعطیلات 2020 عرضه خواهد شد و برخی منابع از عرضه در ماه نوامبر میلادی سخن می‌گفتند. اما ظاهراً این بازه‌ی زمانی برای همه‌ی نقاط جهان صدق نمی‌کند و سونی به دنبال عرضه‌ی منطقه‌ای و غیر یکپارچه می‌باشد که به تبع آن تاریخ عرضه نیز در نقاط مختلف یکسان نخواهد بود.

صفحه‌ی رسمی وبسایت PS5 در بریتانیا پیش از این تعطیلات 2020 (Holiday 2020) را به عنوان بازه‌ی زمانی عرضه‌ی کنسول اعلام کرده بود اما به تازگی این تاریخ را به اواخر 2020 (Late 2020) تغییر داده است. شایان ذکر است که گزارش‌های اخیر اعلام کرده‌اند که کنسول PS5 کماکان در بازه‌ی تعطیلات در مناطقی مانند ایالات متحده عرضه خواهد شد ولی در دیگر نقاط عرضه‌ی کنسول دیرتر اتفاق خواهد افتاد.

سونی پیش از این نیز اعلام کرده بود که احتمالاً با مشکل تولید مواجه خواهد شد و این موضوع را گزارش‌های اخیر نیز تایید کرده‌اند. بنابراین خیلی نا متعارف نیست که برای جبران این معضل عرضه‌ی کنسول در نقاط مختلف را مدیریت بیشتری کنند تا با کمبود گسترده‌ی کنسول در بازار مواجه نشوند.

تا بدین لحظه سونی هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی در این خصوص انجام نداده است بنابراین نمی‌توان خیلی از برنامه‌های آنان با اطمینان سخن گفت. شایعه‌هایی مبنی بر برگزاری یک مراسم جدید در اواسط ماه سپتامبر توسط سونی به گوش می‌رسد که اگر محقق شود، احتمالاً آن‌جا از قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی کنسول رونمایی به عمل آید.

خب دوستان نظر شما چیست؟ به نظر شما عرضه‌ی این چنینی (البته اگر صحت داشته باشد) بر روی فروش کنسول تاثیر منفی نخواهد گذاشت؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.