Menu

تماشا کنید: تماشای چهره جک بلک هنگام بازی در نقش خود در بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamesradar، تماشای چهره جک بلک هنگام بازی در نقش خود در بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. شما می‌توانید این ویدیو را انتهای این مطلب از پردیس‌گیم مشاهده کنید.

جک بلک گریم و صداپیشگی را برای شخصیتی به نام افسر دیک در بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 انجام داد و در یک ویدیوی جدید منتشر شده از کانال یوتیوب این بازیگر به برخی از بینش‌ها و اتفاقات پشت صحنه می‌پردازد. از همه مهمتر‌، شما می‌بینید که یک طرفدار مادام العمر بازی‌های ویدیویی به عنوان شخصیت خودش در یک بازی جدید از یکی از امتیازات محبوب خود بازی می‌کند. در واقع، آنچه هر گیمری آرزوی آن را دارد.

قسمتی از صحبت‌ها برای پذیرفتن این نقش در بازی از زبان خود جک بلک:"وقتی آنها گفتند سلام، آیا می‌خواهی در این بازی جای یک شخصیت بازی کنی؟ من با هیجان گفتم "آرهههههه" و آن‌ها در جواب ادامه دادند "خب، خب ما می‌توانیم این مقدار به شما پول … " من حرفش را قطع کردم و گفتم: "نه، نه من هیچ دستمزدی نمیگیرم، نمی‌خواهم به من هیچ چیزی پرداخت کنید. من این کار را به صورت رایگان انجام می‌دهم. من عاشق Pro Skater تونی هاوک هستم. من تونی هاوک را دوست دارم. حضور در این بازی برای من افتخار است. باورم نمی‌شود من می‌توانم خوشحال بمیرم! پرتوهای سیاه وقتی که روی دیوار نقشه می‌کشد، لغزش بینی و لغزش ایجاد می‌کند."

بازی Pro Skater 1 + 2 از Tony Hawk اکنون برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شده است و بیشتر مورد بررسی منتقدان قرار می‌گیرد. در بررسی GamesRadar، بن تایر آن را "نامه‌ای نوستالژیک و عاشقانه به یکی از بهترین بازی‌های اسکیت بوردی که تاکنون ساخته شده توصیف کرد و همچنین اضافه کرد این بازی یادآوری هیجان انگیزی است و نشان می‌دهد که تونی هاوک هنوز هم می‌تواند چیزهای بیشتر از صرفاً بازگشت به گذشته داشته باشد".

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه