Menu

دوره تابستانی بازی سازی گیم دوجو

فرصت شروع بازی سازی!
سلام بر شما. امیدواریم حالتون خوب باشه. خبرهای خوب داریم!
یک فرصت خوب برای شما که دوست داری بازی سازی رو یاد بگیری!
دوره‌‌های تابستانی گیم دوجو با نام GameDojo Summer Camp 2020 آماده شد و از همین الان می‌تونین برای ثبت نام اقدام کنین. با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، این دوره‌ها به صورت ۱۰۰درصد آنلاین برگزار میشوند

برنامه دوره کمپ تابستانی گیم دوجو
کلاسهای آنلاین دوره و Demo day روزهای جمعه صبح تا ظهر برگزار میشه (۷ جلسه از ۷ شهریور تا ۱۸ مهر)

در طی هفته پروژه‌های عملی مکمل فرآیند آموزش شما خواهند بود
فیلم‌های آموزشی اختصاصی گیم‌دوجو برای دوره‌های برنامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای، طراحی بازی و هنر در بازی به ارزش ۴۲۰ هزار تومان را رایگان دریافت خواهید کرد! (با حمایت شرکت طراحان سفید، معین اقتصادی استانداری خراسان رضوی)
دریافت حمایت نشر و جذب سرمایه در رویداد بوت‌کمپ هایپر کژوال به مبلغ ۸۰ هزار تومان (با حمایت شرکت طراحان سفید، معین اقتصادی استانداری خراسان رضوی)
———————
دیگه چی؟
خبر خوب دیگه اینکه، با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای دوره گواهینامه‌های رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای و گواهینامه گیم دوجو صادر میشه. صدور گواهینامه فنی و حرفه ای نیازمند هزینه و آزمون جداگانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، به سایت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ارم مراجعه بفرمایید.
همچنین با همکاری با شتابدهنده کسب و کار فردوسی، امکانات و فرصت‌های ویژه پذیرش تیم‌های خروج‌یافته از دوره در دوره‌های شتابدهی شتاب‌دهنده فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، به سایت شتاب‌دهنده فردوسی مراجعه بفرمایید.
امیدواریم موفق باشید و بازی‌های خوب بسازید!
آینده کاری و استخدامی
اگر استعداد، انرژی و اخلاق حرفه‌ای دارید، پس از اتمام موفق این دوره، یکی از گزینه‌های استخدامی شرکت‌های بازی سازی هستید!
همچنین با استفاده از سامانه گیم‌جابز و پس از گذراندن دوره می‌توانید به آسانی در شرکت‌های مرتبط مشغول به کار شوید.
همچنین می‌توانید با کمک سایر کسانی که در این دوره‌های شرکت کرده‌اند تیم تشکیل دهید و ما هم برای جذب سرمایه، دفتر کار اشتراکی و رشد کارتان کمک‌تان می‌کنیم
الان نگران این موضوعات نباشید!
ما کمک تان می‌کنیم!

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید