Menu

تماشا کنید: 6 دقیقه‌ی جدید و هیجان‌انگیز از گیم‌پلی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops Cold War لو رفت

به نظر می‌رسد که لورفتن‌ها و لیک‌های بازی Call of Duty: Black Ops Cold War تمامی ندارند چرا که چند روز مانده به رونماییِ رسمی از بحش جندنفره و آنلاین بازی در تاریخ 9 سپتامبر (19 شهریور) باز هم ویدئو و اطلاعاتی جدید در این مورد لو رفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این ویدئو که مدتی پیش در Reddit منتشر شد 6 دقیقه از گیم‌پلی بخش چندنفره‌ی بازی در حالتی جدید که در آن یک تیم باید از اعضای VIP محافظت کرده و تیم دیگر سعی کند آن‌ها را از ساختمان خارج کند، نشان می‌دهد.

جدا از تغییرات در چیزهایی نظیر زمان کشتن و یا نشان‌دادن نوار سلامتی بالای سر دشمنان همانند Warzone که بدون شک در 19 شهریور اطلاعات بیشنری در موردشان به دست خواهیم آورد، بخش چندنفره‌ی Cold War تا حد زیادی شبیه به Modern Warfare است؛ بازی هم‌چنان برروی حرکت سریع و روان تاکید داشته و گان‌پلی نیز به نظر نمی‌رسد تغییر زیادی کرده باشد. البته تمامی این‌ها براساس ویدئویی با کیفیت پایین و لورفته از بازی است پس نمی‌توان خیلی هم در موردشان مطمئن بود. در مجموع باید صبر کرد و دید که در چند روز آینده Activision از چه چیزهایی رونمایی می‌کند.

دانلود | تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ 13 نوامبر (23 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی برروی کنسول‌های نسل بعدیِ PS5 و Xbox Series X نیز مدتی بعد در دسترس بوده ولی برای تجربه‌ی این نسخه‌ها باید باندل cross-gen را که 10 دلار گران‌تر است، خریداری کنید.