Menu

در تبلیغات جدید پرینگلز به قیمت 600 دلاری Xbox Series X اشاره شد

هنوز قیمت کنسول Xbox Series X به‌طور رسمی مشخص نشده، اما اخیرا اطلاعات جدیدی در رابطه با آن به‌دست رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، سایت Critical Hit در گزارش خود نوشت پرینگلز بسته‌هایی را به افرادی در آفریقای جنوبی که دنبال کننده و مخاطبان زیادی دارند فرستاده تا همکاری جدید خود با Xbox را از این طریق تبلیغ کند. آن‌ها قرار است یک قرعه‌کشی برگزار کنند که مصرف کنندگان محصولات پرینگلز در آن شانس برنده شدن کنسول Xbox Series X و اشتراک Xbox Game Pass را دارند. جمعا 46 کنسول اهدا می‌شود که ارزش همه آن‌ها با هم 621 هزار رند آفریقا (37 هزار دلار) است. با انجام تقسیمات و کارهای ریاضی نتیجه می‌گیریم که هر یک دستگاه Xbox Series X در آفریقا 13 هزار و 500 رند (611 پوند یا بیش از 800 دلار) قیمت دارد. طی چند وقت اخیر قیمت‌گذاری کنسول‌ها و بازی‌ها در بریتانیا و ایالات متحده یکسان بوده و اگر در آفریقا قیمت این کنسول 800 دلار است، پس احتمالا در ایالات متحده 600 دلار قیمت بخورد.

هنوز مایکروسافت چیزی اعلام نکرده پس هنوز هم این احتمال وجود دارد که قیمت کنسول Xbox Series X به این میزان نباشد؛ هرچند طبق شایعات و گزارشات اخیر، آن را محتمل می‌دانیم. با توجه به نزدیک بودن به زمان عرضه این کنسول در آبان، قطعا به‌زودی اطلاعات جدیدی به‌دست می‌آوریم.

البته به‌نظر می‌رسد قیمت‌گذاری کنسول برای مایکروسافت اهمیت زیادی ندارد. فیل اسپنسر قبلا در ماه ژوئن گفته بود که می‌خواهند مطمئن شوند ارزش واقعی و درست را به بازیکن ارائه می‌دهند و استراتژی آن‌ها حول‌محور بازیکن است، نه دستگاه‌ها.

کنسول Xbox Series X آبان ماه امسال منتشر خواهد شد.