Menu

بازی The Witcher 3 برای PS5 و Xbox Series X تایید شد؛ رایگان برای دارندگان نسخه نسل هشتمی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، استودیوی CD Projekt RED تایید کرد نسخه کامل The Witcher 3: Wild Hunt برای PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد و فعلا مراحل توسعه را طی می‌کند. نسخه نسل بعدی برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود و قسمت‌های گرافیکی مختلفی از آن بهبود یافته‌اند.

در حال حاضر گفته شده که این نسخه شامل بهبودهای فنی و گرافیکی می‌شود. هنوز جزئیات زیادی منتشر نشده اما می‌دانیم که ویژگی‌هایی مثل Ray-Tracing و بارگزاری سریع‌تر را شاهد خواهیم بود. این بهبودها در کل بازی، 2 گسترش‌دهنده بزرگ آن و سایر محتویات اضافه‌ای که در طول زمان برای آن منتشر شد اعمال می‌شوند.

بازی به‌طور جداگانه برای کامپیوتر، PS5 و Xbox Series X برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال، اگر همین حالا هم آن را روی کامپیوتر، PS4 یا Xbox One داشته باشید، ارتقا به نسخه نسل بعدی برای شما رایگان خواهد بود. بازی دیگر استودیوی CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 هم شامل این مزایا می‌شود و در صورت خرید نسخه نسل هشتمی، ارتقا به نسخه نسل نهمی برای‌تان رایگان خواهد شد؛ بنابراین جای خوشحالی است که آن‌ها این روند را با The Witcher هم ادامه داده‌اند.

The Witcher 3: Wild Hunt سال 2015 منتشر شده بود اما هنوز هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. گفته شده فرانچایز The Witcher تاکنون بیش از 50 میلیون واحد فروش داشته و این افزایش محبوبیت می‌تواند بخاطر پخش سریال آن توسط شبکه نتفلیکس باشد که فصل دوم آن هم مراحل تولید را می‌گذارند.

در حال حاضر مشخص نیست نسخه کامل The Witcher 3: Wild Hunt چه زمانی برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل بعدی منتشر می‌شود چون هنوز در دست ساخت است اما هم‌اکنون می‌توانید نسخه نسل هشتمی آن را روی کامپیوتر، PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch تجربه کنید. در هر صورت تجربه دوباره آن با جلوه‌های Ray-Tracing می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.