Menu

لیک؛ تاریخ عرضه‌ی عنوان Immortals Fenyx Rising شرکت Ubisoft مشخص شد

به نظر می‌رسد بازی بعدی Ubisoft که سابقاً به نام Gods & Monsters شناخته می‌شد حالا تاریخ عرضه دارد. همانطور که پیش‌تر پوشش داده شده بود Ubisoft عنوان بازی بعدی جهان باز و اکشن ماجراجویی خود را تغییر داده. طبق گفته‌های مدیر عامل Ubisoft، ایوز گیلموت (Yves Guillemot)، این عنوان هم اکنون برای عرضه در بازه‌ی زمانی ژانویه تا مارس 2021 برنامه ریزی شده است. البته، بازی‌های Ubisoft که بدون لیک اصلاً مزه ندارند و اینطور که پیداست Microsoft Store تاریخ عرضه‌ی آن را لو داده… سورپرایز، این بازی ممکن است تا آخر سال جاری از راه برسد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، اینطور که صفحه‌ی فروش نشان داده، Immortals Fenyx Rising در 13 آذر ماه به قفسه‌ی فروشگاه‌ها خواهد آمد. همچنین این عنوان از تکنولوژی مایکروسافت به نام Smart Delivery که با کاربر اجازه می‌دهد بدون هزینه‌ی اضافه بازی را روی Xbox One و یا Xbox Series X تجربه کند نیز پشتیبانی می‌کند.

جدای از مشخص شدن تاریخ انتشار، Xbox Store تعدادی اسکرین شات زیبا هم در صفحه‌ش بارگذاری کرده. می‌توانید این تصاویر را همراه با توضیحات رسمی بازی در ادامه مشاهده کنید؛

1

4 3 2

توضیحات Immortals Fenyx Rising؛

بازی Immortals Fenyx Rising از تکنولوژی Smart Delivery استفاده می‌کند. کافیست یکبار هزینه‌ی این عنوان را پرداخت کنید تا پس از در دسترس قرار گرفتن بتوانید به راحتی با Xbox One یا Xbox Series X به تجربه‌ی آن بپردازید.

برای دسترسی به یک مأموریت اضافه به نام A Tale of Fire and Lightning از الان پیش خرید کنید!

با Fenyx Rising ماجراجویی‌های افسانه‌ی جالبی را خواهید دید. در نقش Fenyx بازی کنید، یک نیمه خدای بالدار جدید که می‌خواهد خدایان یونان را نجات دهد. سرنوشت جهان در خطر است.. شما آخرین امید خدایان هستید.

از قدرت‌های خدایان مثل شمشیر Achilles و بال‌های Daidalos استفاده کنید تا دشمنان قدرتمند خود را شکست داده و معماهای باستانی بازی را حل کنید.

روی زمین و هوا با موجودات افسانه‌ای مثل Cyclops و Medusa در مبارزاتی دینامیک بجنگید.

از مهارت‌ها و اسلحه‌های متنوع خود از جمله تیر و کمان و telekinesis برای صدمات ویرانگر به دشمنان کمک بگیرید.

دنیایی منحصر به فرد با هفت ناحیه‌ی متفاوت را کند و کاو کنید، مناطقی که با الهام گیری از خدایان طراحی شده‌اند.

طبق لیست Xbox Store، عنوان Immortals Fenyx Rising چیزی حدود 30GB جا اشغال خواهد کرد. به محض منتشر شدن جزئیات بیشتر آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.