Menu

بنا بر گزارشات Ray Tracing نرم افزاری Crysis Remastered روی PS4 Pro/Xbox One X به خوبی پیاده‌سازی شده

پس از یکبار تأخیر خوردن، Crysis Remastered طی ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد و درحالی که ویدئوهای امیدوارکننده‌ی از اجرای این بازی روی PC دیده‌ایم، هنوز خبر نداریم نسخه‌های PS4 و Xbox One قرار است چطور باشند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech و با تشکر از دوستان در Digital Foundry که سفری کوتاه به دفتر Crytek داشته‌اند و توانسته‌اند نسخه‌ی عرضه نشده‌ی کنسولی Crysis Remastered را تجربه کنند حالا می‌توانیم حدس‌هایی بزنیم (البته نسخه‌ی Switch پیش‌تر عرضه شده). گفتگوهای DF اکثراً درمورد توری که در دفترهای Crytek داشته‌اند خلاصه می‌شود ولی اشاره‌هایی درمورد اجرا شدن بازی در Xbox One X با روشن بودن حالت ray tracing نیز وجود دارد.

Digital Foundry قول داده که در آینده اطلاعات بیشتری درباره Crysis Remastered منتشر کند ولی برای حالا، تأیید کرده‌اند که برای نسخه‌ی Xbox One X سه گزینه نمایش وجود دارد؛ یک حالت 4K/30fps با تنظیمات ارتقائ یافته، یک حالت 1080p با اجرای بهتر و یک حالت ray tracing.

خب، قبلاً شنیده بودیم که نسخه‌های Xbox One X و PS4 Pro versions ریمستر Crysis از راه حل ray tracing نرم افزاری استفاده خواهند کرد، ولی سوال اینجاست؛ عملکرد این تکنیک چطور بوده؟ بنا با اظهارات DF، به نظر ray tracing در کنسول‌های نسل حاضر Crytek احتمالاً بهتر از چیزی است که انتظارش را دارید. نقل قول؛ «اکثراً افکت‌های تماشایی‌ای ایجاد می‌کند» و «نحوه‌ی اجرا شدن بازی خوب است» . تعجب برانگیز است! باید صبر کنیم و با چشم خودمان ببینم.

نسخه بازسازی شده‌ی Crysis در ابتدا قرار بود در ماه جولای گذشته منتشر شود ولی طرفداران واکنش خوبی نسبت به اسکرین‌شات‌ها و تریلر اولیه بازی نشان ندادند. به همین دلیل Crytek تاریخ انتشار را برای پولیش بیشتر به تعویق انداخت.

Crysis Remastered در 28 شهریور ماه برای PC ،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد. همانطور که اشاره شد این بازی هم اکنون برای Nintendo Switch در دسترس است، البته باید قبول کرد که این نسخه از نظر جلوه‌های بصری به تحسین برانگیزی سایر دستگاه‌ها نیست.