Menu

یکی از بنیان گذاران Media Molecule از دنیای گیمینگ فاصله می‌گیرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، طی توئیتی، یکی از بنیان گذاران Media Molecule اعلام کرد که می‌خواهد به صورت کلی دنیای بازی‌های ویدئویی را کنار بگذارد.

اونز این چنین گفته؛ «هی! خب، چند ماه پیش به دلیل قرنطینه بودن به چیزهای زیادی درمورد خودم فکر کردم و تصمیم گرفتم به جای اینکه توسعه دهنده‌ی dreams باشم طرفدار dreams باشم و از توسعه‌ی بازی فاصله بگیرم، حرفه‌ای که از شانس خوبم توانستم از 15 سالگی وارد آن شوم.»

اونز اعلام کرده که Media Molecule مکانی فوق‌العاده برای کار کردن است و نمی‌توانسته تصور کن برای توسعه دهنده‌ی دیگری کار کند. با اینکه او هنوز مطمئن نیست اتفاق بعدی در زندگی برایش چیست، به این فکر می‌کند که چه کار دیگری می‌تواند انجام دهد. «برای کسانی که نگران dreams هستند می‌گویم… نگران نباشید! کارهایی که MM می‌خواهد با dreams انجام دهد "ذهنتان را منفجر می‌کند" و با اینکه دلم برای همه آن‌ها تنگ می‌شود، از کنار برایشان خشحالی می‌کنم! بابت 13 سالی که با هم بودیم از آن‌ها متشکرم و امیدوارم 13 سال بعدی هم به همین خوبی باشد.»

استودیوی Media Molecule در سال 2006 توسط مارک هیلی (Mark Healy)، کریم اتونی (Kareem Ettouney)، دیوید اسمیت (David Smith) و اونز شروع به کار کرد. اولین بازی آن‌ها به نام LittleBigPlanet در 2008 برای Playstation 3 منتشر شد. از آن به بعد، آن‌ها LittleBigPlanet 2 را در 2010 عرضه کردند و پس از آن در 2013 با Tearaway که برای PlayStation Vita منتشر شد همراهشان بودیم. علاوه بر این، در 2014 عنوان Tearaway باری دیگر با پسوند Unfolded برای PlayStation 4 منتشر شد.

جدیدترین بازی آن‌ها به نام Dreams، در ماه فوریه میلادی سال جاری منتشر شد. مثل بازی‌های قبلی Media Molecule، Dreams به بازیکنان اجازه می‌دهد هرچیزی دلشان می‌خواهد بسازند، از بازی‌های کوچک گرفته تا فیلم و موسیقی. در ماه جولای یک حالت PlayStation VR برای Dreams عرضه شد. به تازگی، کاربران Dreams کارهای جالبی از جمله بازسازی نسخه‌ای از Fall Guys و شبیه‌سازی Halo Infinite را در آن انجام داده‌اند.

عنوان Dreams هم‌اکنون برای PlayStation 4 در دسترس است. با اینکه نمی‌دانیم کار بعدی اونز چه خواهد بود، برای او بهترین آرزوها را داریم و امیدواریم در تمام تلاش‌های آینده‌ش موفق باشد.