Menu

گزارش؛ احتمالاً Jason Momoa در The Witcher: Blood Origin حضور خواهد داشت

بعد از موفقیت فصل اول The Witcher در Netflix، این سرویس استریم اوایل تابستان اعلام کرد می‌خواهد یک اسپین آف 6 قسمتی تحت عنوان Blood Origin را تولید کند. با اینکه همچنان اطلاعات زیادی درمورد این سریال جدید در دسترس نیست و حالا تقریباً می‌دانیم باید انتظار هنرنمایی چه بازیگرانی را در سریال داشته باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، با استناد بر یک وب‌سایت خبری به نام Redanian Intelligence، شبکه‌ی Netflix قصد دارد ستاره‌ی Aquaman و Game of Thrones یعنی جیسون موموا (Jason Momoa) را به عنوان نقش اصلی The Witcher: Blood Origin جذب کنددرحالی که این خبر قبلاً به عنوان شایعه مطرح شده بود، Redanian Intelligence می‌گوید توانسته با دو منبع ناشناس صحبت کرده و وصل بودن Momoa به پروژه را تأیید کند. با اینکه معامله هنوز قطعی نشده، به نظر Momoa اولین انتخاب Netflix می‌باشد.

با فرض اینکه Momoa در آخر سر از لیست بازیگران Blood Origin در آورد، می‌توان گفت در کنار عضو دیگرJustice League یعنی Henry Cavill تیم خوبی برای نقش آفرینی به عنوان بازیگران اصلی دنیای The Witcher را شاهد هستیم. با تمام این حرف‌ها، به نظر تصمیم دست اندرکاران درست بوده. Momoa و Cavill هر دو مردانی بزرگ جثه، گردن کلفت و عضلانی هستند… دیدن این دو در هر سریالی می‌تواند جالب باشد مخصوصاً اگر بخواهند هیولا هم شکار کنند.

مشخصاً، فرایند The Witcher: Blood Origin تازه راه افتاده و هنوز در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد ولی اگر واقعاً Momoa به عنوان نقش اصلی انتخاب شود، خیلی پیش از شروع پخش سریال از این خبر مطلع خواهیم شد. درصورت منتشر شدن جزئیات بیشتر با شما همراه خواهیم بود.