Menu

تماشا کنید: تریلر جدید از بازی Shin Megami Tensei III با حضور شخصیتی محبوب

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، استودیو Atlus تریلر جدیدی از عنوان Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster منتشر کرده است که در آن شخصیت‌ها بهبود بصری قابل‌ قبولی یافته و همچنین مبارز نام‌ آشنایی مانند Raidou در این تریلر به نمایش گذاشته شده است. به طور مختصر جزئیاتی از شخصیت Dante از سری Devil May Cry در انتهای تریلر نیز وجود دارد که به دشمنان حمله می‌کند و عبارات برجسته مربوط به این شخصیت را بر زبان می‌آورد. در انتهای این مطلب آن را بررسی کنید.

بازسازی کلاسیک نسخه 2003، Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster شامل موارد ویژه‌ای از جمله نبرد بین شخصیت اصلی، جن و شیاطین به رهبری لوسیفر است. این یک داستان دنباله دار از نوع سوم شخص است که در این سری از داستان در زمینه مبارزه و همجوشی دیوها بیشتر گسترش می‌یابد.

در مورد دانته، او به عنوان بخشی از بسته الحاقی Maniax Pack DLC موجود است که با قیمت 980 ین فروخته می‌شود و جایگزین شخصیت Raidou می‌شود. بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster در تاریخ پنجشنبه، ۸ آبان برای کنسول‌ PS4 و Nintendo Switch در ژاپن منتشر می‌شود. این محصول در بهار 2021 در سراسر جهان عرضه می‌شود بنابراین تا آن زمان و تا منتشر شدن جزئیات بیشتر با پردیس‌گیم همراه باشید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه