Menu

بازی Fall Guys به زودی چکش بزرگی به نام Big Yeetus را به بازی اضافه می‌کنند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، اغراق نیست اگر بگوییم بزرگترین شگفتی سال برای بازی Fall Guys: Ultimate Knockout بود. برداشت منحصر به فرد از ژانر بتل رویال در پلی‌استیشن و استیم بسیار محبوب بوده است و به نظر می‌رسد یکی از موارد مهم و جذابی باشد که مردم همچنان به تکرار و انجام دوباره و دوباره بازی علاقه‌مند باشند. مانند اکثر بازی‌های این سبک، و مطمئناً نیز به موارد جدیدی نیاز دارید تا وضعیت موجود را کمی تغییر و حال و هوای بازی را متحول کنید بنابراین این بازی تصمیم به اضافه کردن چکش بزرگ Big Yeetus کرده است.

همانطور که در توییتر رسمی اعلام شد، مشخص شد که یکی از موارد اضافی آینده که بازی اضافه می‌شود این چکش عظیم است. ظاهراً به طور تصادفی در یک سطح قرار می‌گیرد تا به شما ضربه وارد کند. Big Yeetus صرفاً برای کمک یا مانع شدن تولید نشده است، بلکه به طور بالقوه میتوان با زیرکی برای هر دو از آن استفاده کرد. همانطور که در گیف زیر نشان داده شده است، می‌تواند شما را به هدف‌تان نزدیک‌تر کند، اما همچنین می‌تواند شما را به طور قابل‌ توجهی دور کند.

Fall Guys

هیچ تاریخی برای زمانی که چکش Big Yeetus اولین نمایش خود را ارائه می‌دهد اعلام نشده است، اما ممکن است تقریباً همزمان با به روزرسانی فصل 2 باشد که پیش از این خبر پیش نمایش آن منتشر شده بود. در حال حاضر، شما باید بازی جذابFall Guys را بدون وجود چکش بزرگ در کنسول PS4 یا رایانه شخصی بازی کنید.