Menu

تماشا کنید: Super Mario Bros. 35 برای کاربران Nintendo Switch Online معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، کاربران Nintendo Switch Online به گوش باشید، یک نسخه‌ی دیجیتالی از Super Mario Bros. در راه است و قرار است در تاریخ پنجشنبه 10 مهرماه در دسترس قرار گیرد. نکته‌ی جالب اینجاست که این بازی به نوعی نسخه‌ی بتل رویال بازی سوپر ماریو به حساب می‌آید! تریلر را مشاهده بفرمایید تا بهتر متوجه شوید.

در بازی Super Mario Bros. 35، تعداد 35 بازیکن در یک مرحله‌ی کلاسیک(البته به صورت مجزا) از سوپر ماریو به رقابت می‌پردازند. بدین شکل که با شکست دادن دشمنان و به دست ‌آوردن امتیازات شما به حریفانتان ضربه وارد می‌کنید. به مانند روال همیشگی عناوین بتل رویال، هدف شما در این بازی کسب رتبه‌های بالا و زنده ماندن می‌باشد.

با اینکه این بازی برای کاربران سرویس آنلاین نینتندو رایگان است، اما یک نکته‌ی جالبی دارد، شما فقط تا چهارشنبه 11 فروردین 1400 فرصت دارید تا بازی را انجام دهید. یعنی در حدود 6 ماه این بازی در دسترس قرار دارد. مشخص نیست که بعد از این تاریخ قرار است بازی از دسترس خارج شود یا شاید هم در صورت استقبال قرار است به عنوان یک بازی مستقل عرضه شود. باید منتظر بود و دید.

طرفداران ماریو خبرها و ویدیوهای قبلی را از دست ندهید. Super Mario 3D All-Stars و Super Mario 3D World + Bowser’s Fury در راه هستند.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD دانلود با کیفیتFULL HD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.