Menu

نسخه‌ی بتا Marvel’s Avengers بالاترین میزان دانلود در تاریخ PlayStation را داشته است

در طی ماه‌های گذشته گپ و گفت‌های زیادی درباره Marvel's Avengers بر سر زبان‌ها بوده. با اینکه نتیجه‌ی بسیاری از این صحبت‌های پیش از عرضه رسمی بحث‌برانگیز بوده‌اند، به نظر در کل همه‌ی این جنجال‌ها باعث شده خیلی از گیمرها علاقه به امتحان کردن این بازی پیدا کنند. در واقع، این علاقه آنقدر بوده که بتای Marvel’s Avengers توانسته یک سری رکورد را جا به جا کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، امروز توسط ناشر این عنوان یعنی Square Enix اعلام شد که نسخه‌ی بتای Marvel’s Avengers در ماه آگوست میلادی بالاترین تعداد دانلود در بین بتاهای تاریخ PlayStation را داشته است. احتمالاً همین موضوع برای Xbox یا PC هم صحیح باشد که البته درمورد این دو پلتفرم جزئیاتی منتشر نشده. اینطور که پیداست کاربران PS4 به اندازه‌ی کافی کنجکاو بوده‌اند که یا این بازی اکشن ماجراجویی را پیش خرید کنند (برای تجربه نسخه بتا) یا در طول هفته‌ای که نسخه بتا رایگان بود امتحانی آن را تجربه کنند. به هر حال، این عنوان ابر قهرمانی در همین مرحله‌ی آزمایشی به میزان زیادی بازی شده است.

2

دستاوردی قهرمانانه… نسخه بتای Marvel’s Avengers بیشترین میزان دانلود در تاریخ PlayStation را داشته است. تبریک به تیممان در CrystalDynamics! خودتان را برای چهارم شهریور آماده کنید!

نمی‌خواهیم این دستاورد Square Enix و Crystal Dynamics را از هیچ نظر کوچک نشان دهیم ولی این خبر چندان هم شوکه کننده نیست. با توجه به اینکه تعداد کنسول‌های PS4 فعال در شبکه چیزی حدود 110 میلیون است، به همین خاطر خیلی جای تعجب ندارد که تعداد افرادی که علاقه داشتند امتحانی بازی را تجربه کنند در این پلتفرم بیشتر از سایرین باشد. به علاوه، Marvel’s Avengers از قبل جذابیت بسیاری داشته است و طبیعی است که چشم‌های زیادی را سمت خود بچرخاند چرا که.. خب، هر چه نباشد درمورد بازی انتقام جویان حرف می‌زنیم.

چیز زیادی تا عرضه‌ی نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی Marvel’s Avengers باقی نمانده و باید در 4 شهریور منتظر این اتفاق باشیم. جدیدترین ساخته‌ی Crystal Dynamics برای PS4، Xbox One، PC و Stadia عرضه خواهد شد. همچنین طبقه برنامه‌ها در آینده شاهد نسخه‌ی PS5 و Xbox Series X نیز خواهیم بود.