Menu

مایکروسافت در مراسم TGS 2020 اطلاعات جدیدی از نسل بعد ارائه نخواهد داد

به گزارش پردیس‌گیم، با وجود اینکه کنسول Xbox Series X قرار است در ماه نوامبر میلادی عرضه شود، نبود اطلاعات درباره‌ی قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق کنسول واقعاً آزار دهنده است. سونی نیز با PS5 یک همچین شرایطی را پشت سر می‌گذارد اما شایعه‌ی یک مراسم جدید در اواسط ماه سپتامبر، تا حدودی اوضاع را قابل تحمل‌تر کرده است. برای مایکروسافت نیز همچین شایعه‌ای پابرجاست به علاوه‌ی این‌که قرار است در TGS 2020 نیز حضور داشته باشند.

حضور در این مراسم فرصت خوبی برای مایکروسافت بود تا کنسول جدیدشان را برای ژاپنی‌ها تشریح کنند ولی گویا ردموندی‌ها (لقب مایکروسافت) فکر دیگری در سر دارند. در جدیدترین اظهارنظر آن‌ها اعلام کردند که هیچ اطلاعات جدیدی درباره‌ی نسل بعد در مراسم TGS 2020 به اشتراک نخواهند گذاشت و قرار است به بازی‌هایی چون Minecraft و محتویات ساخته‌ شده توسط ژاپنی‌ها برای آن، و همچنین به‌روزرسانی‌های آینده‌ی Microsoft Flight Simulator برای PC بپردازند. البته برنامه‌هایی برای تعامل بیشتر با سازندگان ژاپنی و بازی‌هایشان نیز خواهند داشت.

این رویکرد مایکروسافت چندان تعجب‌آور نیست و بیشتر بر آتش شایعات مراسم جدید مایکروسافت قبل از TGS 2020 دامن می‌زنند. بار دیگر اعلام می‌کنیم که خیلی امیدوار نباشید و منتظر اطلاعات رسمی در خصوص مراسم ویژه قبل از TGS، باشید.

مراسم Tokyo Game Show 2020 قرار است در حد فاصل روزهای پنجشنبه 3 مهرماه تا یکشنبه 6 مهرماه به صورت آنلاين برگزار شود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.