Menu

تماشا کنید: تاریخ برگزاری رویداد بعدیِ‌ Ubisoft Forward مشخص شد

ساعاتی پیش شرکت Ubisoft تاریخ برگزاری رویداد آنلاین بعدیِ خود به نام Ubisoft Forward را اعلام کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، این رویداد در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) و ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید از یک ساعت قبل‌ از شروع مراسم، از طریق Twitch و YouTube یا وبسایت رسمی Ubisoft به تماشای بخش‌های اولیه نشسته تا نمایش اصلی با بازی‌های بزرگ Ubisoft آغاز شود.

قرار است در این رویداد اخبار و آپدیت‌هایی از بازی‌های فعلیِ Ubisoft نظیر The Division 2 ،Roller Champions و Ghost Recon Breakpoint منتشر شود ولی تمرکز اصلی برروی بازی‌های آینده‌ی این شرکت و عناوین مهم‌تر خواهد بود.

بنابر گفته‌ها و طبق تریلر منتشرشده، تمرکز اصلی برروی بازی‌های Watch Dogs: Legion ،Hyper Space و Rainbow Six Siege بوده و اخباری جدید نیز از بازی Immortals Fenyx Rising که پیش از این با نام Gods and Monsters شناخته می‌شد، به اشتراک گذاشته خواهد شد. البته Ubisoft قول سورپرایزهایی را نیز داده و باید صبر کرد و دید که منظور از"سورپرایزهایی که هنوز معرفی نشده‌اند" چیست.

اگر به یاد داشته باشید رویداد Ubisoft Forward قبلی در ماه جولای برگزار شد؛ جایی که این شرکت از بازی Far Cry 6 رونمایی کرده و تاریخ انتشار 2 عنوان Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs Legion را هم مشخص کرد. بنابر این انتظار می‌رود که این بار هم با سورپرایزها و مراسمی قابل قبول روبرو باشیم. در ادامه نیز می‌توانید ویدئویی از بازی‌های حاضر در این مراسم را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.