Menu

فروش دقیق بازی Modern Warfare مشخص شد؛ Call of Duty همچنان محبوب و پرفروش

همین چند وقت پیش که Activision اعلام کرد بازی Call of Duty: Modern Warfare از نظر فروش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است؛ با این وجود این شرکت هیچ رقم دقیقی از مقدار فروش این شوتر نظامی خود منتشر نکرد و تنها به صورت تقریبی درمورد آن صحبت کرد.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، در حالی که Activision در این مورد ساکت بوده است، مدیرعامل شرکت Nvidia یعنی "جن‌سون هَنگ" در رویداد جدید این شرکت پیرامون کارت‌های سریِ RTX اعلام کرد "آخرین نسخه از سری Call of Duty" بیش از 30 میلیون نسخه فروش داشته است.

این بخش از سخنان وی درواقع جزئی از صحبت‌های بزرگ‌تر او پیرامون نسخه‌ی جدید این سری یعنی Black Ops Cold War که چند ماه دیگر با پشتیبانی از ویژگی‌های گرافیکی مختلف اعم از ray tracing برروی PC منتشر می‌شود، بود.

چند هفته پیش بود که Activision اعلام کرد Modern Warfare در زمینه‌ی فروش عملکردی عالی و فوق‌العاده داشته و بخشی از آن را نیز به خاطر بیماری کرونا و قرنطینه و در نتیجه خانه‌‌ماندن مردم و بازی‌کردن قلمداد کرد. همچنین به لطف بخش رایگان Warzone بازی Modern Warfare در تعداد بازیکنان در بازه‌ی زمانیِ خارج از 3 ماهه‌ی اول عرضه‌ی بازی، بهترین رکورد را در تاریخ سری داراست.

جدیدترین نسخه از این فرنچایز یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ 13 نوامبر (23 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. این بازی برروی کنسول‌های نسل بعدیِ PS5 و Xbox Series X نیز عرضه خواهد شد ولی برای تجربه‌ی نسخه‌های نسل بعدی باید باندل cross-gen را که 10 دلار گران‌تر است، خریداری کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.