Menu

از حالت Ghost Mode بازی HITMAN 2 با انتشار تریلری زیبا رونمایی شد: یک در مقابل یک

ساعاتی پیش استودیو IO Interactive و شرکت Warner Bros. Interactive با انتشار تریلری زیبا از حالت رقابتی، آنلاین و یک در مقابل یک بازی Hitman 2 به نام Ghost Mode رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، شرکت Warner Bros بیانیه‌ای نیز در رابطه با جزئیات این حالت منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به مطالعه آن بپردازید.

Agent 47 مرگ‌بارترین قاتل جهان است؛ و تنها کسی که می‌تواند با مهارت، قدرت مخفی‌کاری و مرگ‌باری او رقابت کند… خودش است. از این رو، حالت Ghost به 2 بازیکن اجازه می‌دهد تا هر 2 در نقش Agent 47 به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کرده و در یک مسابقه بیش‌ترین هدف ممکن را به قتل برسانند. در شروع هر راند، هر 2 بازیکن در کنار هم مسابقه را آغاز کرده و باید برای کشتن سریع‌تر و بهتر (تمیزتر) اهداف با یکدیگر رقابت کنند. تمامی اسلحه‌های کاربردی، آیتم‌ها، لباس‌ها و مهمات مخصوص حالت Ghost برای کمک به کشتن اهداف در هنگام مسابقه به بازیکنان داده خواهد شد.

بخش جالب و منحصر‌به‌فرد حالت Ghost این است که بازیکنان در حالی که مشغول پیشروی در بازی و کشتن اهداف هستند، نسخه‌ای "روح مانند" از بازیکن رقیب را در بازی خود مشاهده می‌کنند؛ البته بازیکن دیگر در دنیایی موازی قرار داشته و کارهای او هیچ تاثیری برروی شما نخواهد گذاشت. درحالت Ghost، بازیکنی که زودتر 5 هدف مشخص‌شده را از بین ببرد، برنده خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده برای معرفی حالت Ghost بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.