Menu

شایعه: به‌زودی خبری از Resident Evil 8 Village منتشر می‌شود که مربوط به PlayStation 5 است

قرار بود این ماه اطلاعات جدیدی از بازی Resident Evil 8 Village منتشر شوند، اما Capcom قطعا برنامه‌های خود را تغییر داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، اینسایدر شناخته شده به‌نام Dusk Golem که اطلاعات مربوط به نسخه هشتم Resident Evil را قبل از اعلام و معرفی رسمی به‌درستی لو داده بود، اکنون می‌گوید قرار بود جزئیات جدید از Resident Evil 8 Village در برنامه State of Play ماه اوت نشان داده شوند اما برنامه‌ها تغییر کرد. Gamescom هم حالا دیگر تمام شده و ظاهرا باید تا رویداد بعدی سونی منتظر بمانیم چون بخشی از جزئیات جدید مربوط به PlayStation 5 است.

Dusk Golem همچنین به‌تازگی درباره پورت‌های احتمالی Resident Evil 2 ،3 و 7 برای Nintendo Switch صحبت کرد. با توجه به گفته‌های او، این بازی‌ها برای کنسول Nintendo منتشر نمی‌شوند؛ چراکه Capcom نسخه هفتم را روی این کنسول اجرا کرد و نتایج رضایت‌بخشی نگرفت و در نهایت نسخه ابری را منتشر کرد که فقط در ژاپن در دسترس است. ظاهرا مشکل Switch با موتور بازی‌سازی RE است و بازی‌های این موتور باید از ابتدا با در نظر گرفتن سخت‌افزار خود Switch ساخته شوند.

خیلی وقت است که Capcom مستقیما اطلاعاتی از Resident Evil 8: Village ارائه نکرده است. پیش از این اطلاعاتی از یکی از مراحل بازی و همچنین اتفاقات داستانی این بازی لو رفتند.

بازی Resident Evil 8 Village سال 2021 برای کامپیوتر، PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد.