Menu

تاریخ شروع بخش بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War لو رفت

به نظر می‌رسد لورفتن‌های Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌چنان ادامه دارد. چرا که بعد از لورفتن خودِ بازی و نمایش‌هایی از گیم‌پلی آن و حتی تاریخ انتشار، اکنون نوبت به مشخص‌شدن تاریخ شروع بتای بازی رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، اولین بار صفحه داخل فروشگاه Modern Warfare بود که لو داد بتای Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ 8 اکتبر (17 مهر) برروی PS4 در دسترس خواهد بود. اکنون چنین اطلاعاتی در تاییدِ شایعات و خبرهای قدیمی، توسط صفحه‌ی بازی Call of Duty: WW2 نیز لو رفته است.

همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، بتای بازی اول برروی PS4 عرضه شده و پس از مدتی به دیگر پلتفرم‌ها خواهد آمد. اگرچه از برنامه‌ی کامل زمانیِ عرضه‌ی بتا در اطلاعات لو رفته خبری نیست ولی با توجه به نسخه‌های قبلی می‌توان تاریخ تقریبی شروعِ آن را حدس زد.

اگر فرض کنیم که بتا 2 هفته به طول بیانجامد پس احتمالا بتای بازی برروی PS4 برای افرادی که اقدام به پیش خرید کرده‌اند، در تاریخی نزدیک به 8-9 اکتبر (17-18 مهر) در دسترس بوده و پس از مدتی (تقریبا از 21 مهر) بتای عمومیِ بازی شروع خواهد شد. 24 مهر نیز احتمالا زمانی خواهد بود که بازیکنان 2 پلتفرم Xbox One و PC هم می‌توانند به تجربه‌ی این بخش آزمایشی بپردازند.

این برنامه با توجه به تاریخ زمانیِ بتای Modern Warfare در سال گذشته، بسیار منطقی جلوه می‌کند. با این وجود شاید Activision این بار بخواهد از روند برنامه‌ی کلاسیک 3 هفته‌ای پیروی کند پس خیلی هم روی تاریخ‌های ذکرشده حساب باز نکنید.

مطمئنا برنامه‌ی زمانی کامل و دقیق هفته‌ی آینده (19 شهریور) زمانی که از بخش چندنفره بازی رونمایی شود، مشخص خواهد شد. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ 13 نوامبر (23 آبان) عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.