Menu

تماشا کنید: تریلر جدید از بازی Bright Memory: Infinite

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، بازی Bright Memory: Infinite مدتی مانند یک چشم انداز هیجان انگیز به نظر می‌رسید، اما وقتی در اوایل سال جاری برای Xbox Series X معرفی شد، این بازی سبک تیر‌اندازی واقعاً توجه عموم گیمر‌ها را به خود جلب کرد. به نظر همه مواردی که تاکنون از آن دیده‌ایم، حرکت و انیمیشن بازی نرم و روان به نظر می‌رسد، و اخیراً، با انتشار تریلری جدید نگاه دیگری به بازی انداختیم.

یک تریلر کوتاه جدید از گیم پلی این بازی در مراسم Future Games Show منتشر شد و افراد علاقه‌مند به بازی حتما می‌خواهند آن را بررسی کنند. این تریلر جدید اتفاقات بیشتری را از درون بازی نشان می‌دهد، البته، ضمن اینکه تأکید زیادی بر روی حرکات آکروباتیک آن نیز دارد، از حرکت دیواری گرفته تا اسلایدهای قدرت و موارد دیگر همچنین مبارزات فراوان نشان داده شده است که مهمترین آن‌ها یک نگاه اجمالی است از مبارزه با یک سامورایی بیش از حد قدرتمند که همراه با کاتانا برای جنگ به سراغ شما می‌آید. این اتفاق حداقل در پیش‌نمایش منتشر شده بسیار چشمگیر و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

عنوان Bright Memory: Infinite قرار است برای کنسول‌هایXbox Series X ، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شود، اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن وجود ندارد.

شما می‌توانید تریلر جدید منتشر شده را در ادامه از پردیس‌گیم مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما در مورد این بازی و تریلر منتشر شده چیست؟

برای مشاهده سایر تصاویر منتشر شده از بازی کلیک کنید

تصویر شماره 1 BMI01 تصویر شماره 2 BMI02 تصویر شماره 3 BMI03 تصویر شماره 4 BMI04