Menu

تماشا کنید: بازی Scarlet Nexus کیفیت 4K و نرخ فریم 60 را برای PS5 و Xbox Series X هدف‌گذاری کرده است

به گزارش پردیس‌گیم، جدیدترین اثر در دست ساخت Bandai Namco یعنی عنوان اکشن-نقش‌آفرینی Scarlet Nexus، به مانند تلفیقی از انیمه و اکشن ناب می‌باشد. چنانچه شما قصد دارید این بازی را بر روی کنسول‌های نسل بعد تجربه کنید، می‌توانید از نرخ فریم بالاتر لذت ببرید و این امر تجربه‌ی اکشن بازی را دلچسب‌تر می‌کند.

کارگردان بازی جنابKenji Anabuki به تازگی مصاحبه‌ای با Twinfinite انجام داده است و در خلل آن درباره‌ی کیفیت اجرای بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف، سخن به میان آورده است. بازی Scarlet Nexus بر روی PS5 و Xbox Series X وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 را هدف گرفته است و در عین حال، بر روی PS4 و Xbox One همان همیشگی، یعنی 1080p و 30 فریم را نشانه گرفته است که البته چندان عجیب نیست و اکثر بازی‌ها همین کیفیت را ارائه می‌دهند.

کیفیت 4K و 60 فریم همان چیزی است که خیلی‌ها امیدوارند تبدیل به استاندارد بازی‌های نسل بعد شود. به خصوص با توجه به قدرت و توانی که هر دو کنسول یعنی PS5 و Xbox Series X در خود جای داده‌اند. بنابراین این که Scarlet Nexus این کیفیت را هدف قرار داده خبر خوبی است.

این بازی در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و بناست برای PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One, و PC عرضه شود. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این عنوان اکشن-نقش‌آفرینی مشخص نشده است. همچنین این بازی مورد انتظار چندی پیش تریلر جدیدی دریافت کرد که بر قدرت‌ها و توانایی بازیکن در بازی تمرکز داشت. ما این تریلر را در پایین برایتان قرار داده‌ایم.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.