Menu

تماشا کنید: گیم‌پلی جدید بازی Watch Dogs: Legion در نقش یک زنبوردار

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، در گیم‌پلی جدید منتشر شده از بازی Watch Dogs: Legion شاهد اتفاقات جذابی بودیم بازی به عنوان هر شخصیتی که در بازی مشاهده می‌کنید می‌توانید خیلی جذاب و جالب باشد که این اتفاق هیجان‌ انگیز در بازی Watch Dogs: Legion محقق شده است و به نظر می‌رسد حداقل اینطور که تا اینجا مشخص شده است کار بسیار جالبی است. اخیراً در ویدیوی منتشر شده، یوبی سافت به لطف ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی که هر یک از این شخصیت‌ها به شما منتقل می‌کند تمام تلاش خود را برای هر چه جذاب‌تر شدن نظر گیم پلی انجام داده است که شما می‌توانید گیم‌پلی جدید منتشر شده را در انتهای این مطلب از پردیس‌گیم مشاهده کنید.

آن‌ها این بار بر روی یک زنبوردار و مأموریت استخدام وی تمرکز کرده‌اند. استفاده از یک زنبوردار به لطف توانایی‌های منحصر به فرد خود، از جمله توانایی شلیک دسته‌ای از زنبورهای نانوتکنولوژی به دشمنان، چشم انداز جالبی است. ماموریت استخدام برای او را می‌بیند که گیمرها وظیفه تخریب داده‌های تحقیقاتی دزدیده شده توسط Albion (اصلی ترین افراد بد بازی) را دارند که به دنبال آن‌ها موافقت می‌کند تا به هدف DedSec بپیوندد.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ پنجشنبه، ۸ آبان برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One ، و برای رایانه‌های شخصی و Google Stadia و همچنین با عرضه دو کنسول جدید PS5 و Xbox Series X برای این کنسول‌ها نیز ارائه خواهد شد.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟

برای مشاهده سایر تصاویر منتشر شده از بازی کلیک کنید

تصویر شماره 1 WD1 تصویر شماره 2 WD2 تصویر شماره 3 WD3