Menu

سونی می‌‌گوید قصد دارد سرمایه گذاری‌ها و ارتقاءهای بیشتری بر روی PSVR انجام دهد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، تمرکز سونی بر روی پلی استیشن VR یکی از موفق‌ترین آزمایش‌ها و چالش‌های این شرکت در دوران کنسول PS4 بوده است و عناوین قابل توجهی همچون Astro Bot Rescue Mission، Blood and Truth، Resident Evil 7 و موارد بیشتری اثبات موفق بودن این فناوری در مقیاس وسیع است و به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد همین رویه را اینبار با کنسول PS5 ادامه دهد. از این رو عنوان جذاب Hitman 3 در کنسول PS5 (و PS4) در واقعیت مجازی VR کاملاً قابل پخش خواهد بود و پشتبانی می‌شود و طبق گزارش‌های دیگری که حاکی از آن است که همین مورد برای بازی Resident Evil Village نیز صدق می‌کند.

در همین حال، سونی گفته است که آنها قصد دارند سرمایه گذاری در VR را ادامه دهند و اخیراً، آن‌ها دوباره این سخن خود را تکرار کردند. این شرکت در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که قصد دارد در سال‌های آینده مشارکت کاربران را حتی بیشتر کند و یکی از راه‌های انجام این کار با نوآوری و پیشرفت‌های بیشتر با واقعیت مجازی رخ خواهد داد.

این شرکت همچنین اشاره کرد: "تأكید بیشتر بر جذب کاربر خواهد شد." شرکت سونی قصد دارد تا محتوای مختلفی از ژانرها و قالب‌های بازی را ارائه دهد و در تجربیات تعاملی منحصر به فرد و همه‌ جانبه مانند VR پیشرفت کند. "

در همین گزارش، سونی همچنین درباره احتمال ارائه موارد اختصاصی برای رایانه شخصی، در رابطه با تمایل به، به دست آوردن استودیوهای جدید بیشتر و در مورد تمایل به افزایش بازده محتوای منحصر به فرد در PS5 صحبت کرد.

سال گذشته، سونی اعلام كرد كه هنوز برنامه‌ای برای انتشار هدست جدید PSVR ندارد، هرچند شایعه شده است كه این کمپانی پس از عرضه كنسول جدید، PSVR 2 را نیز برای PS5 منتشر خواهد كرد.

اگرچه هیچ سخن اساسی در مورد اینکه چه پیشرفت‌هایی را می‌توانیم از یک هدست جدید واقعیت مجازی انتظار داشته باشیم وجود ندارد، اما ثبت اختراعات جدید توسط سونی به کنترل کننده‌های سبک Valve Index و همچنین استریوسکوپی سه بعدی و هدست بی سیم اشاره کرده است.