Menu

اطلاعاتی جدید از خریدهای درون برنامه‌ای بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

همان‌طور که می‌دانید بازی Marvel’s Avengers به زودی و تا چند روز دیگر روانه بازار خواهد شد و از همین رو استودیو Crystal Dynamics به تازگی درمورد آیتم‌های تزئینی، کارت‌های چالش، و دیگر بخش‌های قابل خرید آخرین ساخته‌ی خود اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، بنابر اعلام سازندگان Marvel’s Avengers همانند اکثر بازی‌ها شامل یک سیستم battle pass خواهد بود ولی این سیستم تنها برای آیتم‌های تزئینی کاربرد خواهد داشت. Crystal Dynamics در وبسایت رسمی بازی در این مورد توضیحات زیر را مطرح کرده است:

"تمامی محتویات درون بازی که از طریق پول واقعی قابل خرید هستند، تنها مضمون تزئینی داشته که سبب می‌شود بازی در سال‌های آینده تازه و جذاب باقی بماند. "

چنین چیزی برای استفاده از پول واقعی در بازی بدین دلیل پیاده‌سازی شده که تمامی آپدیت‌های آینده‌ی بازی عم از شخصیت‌های جدید، محتویات داستانی، ماموریت‌ها و مناطق جدید رایگان بوده و به نوعی تنها چیزی که Square Enix و Crystal Dynamics برای آن پول دریافت می‌کنند، آیتم‌های تزئینی و اسکین‌ها هستند.

"سیستم اقتصادی درون بازی براساس رویکرد بازیکنان ساخته شده است؛ این بعنی اینکه شما می‌توانید لباس‌ها، فیگورها، تسلیحات جنگی و دیگر چیزها را از طریق بازی‌کردن به دست آورده و سپس اگر می‌خواستید از طریق پول واقعی و خرج‌کردن Credits، آن‌ها را به سبکِ خاص خود شخصی‌سازی کنید. "

بعضی از این آیتم‌ها نظیر "کارت‌های چالش قهرمانان" (Hero Challenge Cards) نیز جزو همین بخش‌هایی بوده که از طریق فروشگاه‌ها بازی و به وسیله‌ی Credits قابل خرید هستند.

بخش فروشگاه خارج از روایت بازی قرار داشته و از طریق منوی اصلی و یا منوی آیتم‌ها قابل دسترسی است. در این بخش شما می‌توانید لباس‌های قابل خرید،‌ فیگورها و takedownهای جدید را خریداری کنید. دیگر آیتم‌های تزئینی نیز در 4 کلاس Uncommon ،Rare ،Epic و Legendary در دسترس بوده که هر هفته تغییر می‌کنند.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 4 سپتامبر 2020 (14 شهریور 1399) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های PC و Stadia منتشر خواهد شد. هم‌چنین اگر نسخه‌های کنسولیِ بازی را خریداری کنید، هنگام عرضه‌ی بازی برروی PS5 و Xbox Series X می‌توانید به صورت رایگان و با آپدیتی گرافیکی برروی کنسول‌های نسل بعدی به بازی دسترسی داشته باشید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.